کد خبر: 946714
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
در آخرین روزهای برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر و حضور چند گروه نمایشی پر مخاطب و مورد وثوق تماشاگر، سالن هایی همچون تماشاخانه ای ایرانشهر با یک مدیریت ضعیف، خیل عظیمی از تماشاگران جشنواره را دچار سردرگمی و دلخوری کرد.
وحيد مهري
سرويس فرهنگي جوان آنلاين: در آخرین روزهای برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر و حضور چند گروه نمایشی پر مخاطب و مورد وثوق تماشاگر، سالن هایی همچون تماشاخانه ای ایرانشهر با یک مدیریت ضعیف، خیل عظیمی از تماشاگران جشنواره را دچار سردرگمی و دلخوری کرد.
از آنجا که بخشی از تماشاگران بلیط های نمایش را از سایت های فروش دریافت و خریداری کرده اند، پس از مراجعه به سالنی همچون ایرانشهر، با در های بسته مواجه می شوند و این در صورتی است که سالن نمایش طبق محاسبه غلط و اشتباه مدیران آن مجموعه و بدون در نظر گرفتن تعداد بلیط های فروخته شده، از پیش توسط میهمانان خصوصی آن سالن که از درهای شمالی پیش تر وارد شده اند، تکمیل شده و نارضایتی مخاطبین را به همراه داشت!
سوال اینجا است که تماشاخانه ای همچون ایرانشهر می بایست تقاضای مردمی و جشنواره فجر را پاسخ دهد و یا میهمانان شخصی مدیران و مجموعه خود را تامین کند؟
متاسفانه این اولین بار نیست که از این اتفاقات در همچین مجموعه ای رخ داده است و دلیل درخواست ستاد برگزاری جشنواره برای توافق با این سالن ها نیز جای بحث دارد.
در واقع رفتار نامناسب با مخاطبین و تماشاگران،عدم پاسخ گویی شفاف مدیران تماشاخانه ایرانشهر به مخاطبین، بسته شدن در های ورودی سالن انتظار در فصل سرما، تاخیر در ساعت شروع اجرا، و ...از جمله مسایلی است که بارها در این مجموعه تکرار شده است و شاید دلیل بی رونقی نمایش های این مجموعه، ارایه خدمات نامناسب به مخاطبین تئاتر باشد.
شاید بهتر باشد شهرداری تهران مسئله فرهنگ سازی و فرهنگ شهروندی را ابتدا از داخل سیستم خود آغاز کند تا آینده تماشاخانه ایرانشهر همچون پردیس تئاتر تهران و صبا دچار رخوت و بلاتکلیفی نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار