کد خبر: 930128
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
يک پيشنهاد جدي ديگر براي مرد فرانسوي
پيشنهادهاي وسوسه‌انگيز براي سرمربي موفق فرانسوي هر روز بيشتر مي‌شود، اما اين‌بار باواريايي‌ها گوي سبقت را از من‌يونايتد ربوده‌اند.
شيوا نوروزي
پيشنهادهاي وسوسه‌انگيز براي سرمربي موفق فرانسوي هر روز بيشتر مي‌شود، اما اين‌بار باواريايي‌ها گوي سبقت را از من‌يونايتد ربوده‌اند. زين‌الدين زيدان پس از خداحافظي از رئال روي نيمکت هيچ تيمي ننشست. صبر و حوصله زيدان حالا به ثمر نشسته و دو تيم سرشناس، پرهوادار و پرستاره؛ يکي از بوندس‌ليگا و ديگري از جزيره براي به خدمت گرفتن او سرودست مي‌شکنند.

تلاش مونيخي‌ها
نتايج بايرن‌مونيخ آنقدر دور از انتظار بوده که سران باشگاه به تکاپوي انتخاب سرمربي جديد افتاده‌اند. از ابتداي فصل تا حالا مونيخي‌ها نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولي از خود ارائه دهند و از اعتبارشان دفاع کنند، به همين دليل کادر فني بايرن احتمالاً به زودي دستخوش تغييرات خواهد شد. براي باواريايي‌هايي که هميشه صدرنشين بوده‌اند، افت دارد که در رده ششم جدول باشند و سايه سنگين پنج تيم ديگر را بالاي سر خود تحمل کنند. بايرن در چهار بازي آخر خود دو تساوي و دو شکست كسب كرده است. باخت آخر مقابل مونشن‌گلادباخي بود که هيچ‌کس انتظار نداشت در پايان هفته هفتم سه پله بالاتر از بايرن بايستد. در چنين اوضاعي در آلمان همه منتظر تغييرات اساسي و برکناري کواچ هستند.

صداي پاي زيدان
در شرايطي که ديگر هيچ‌کس از سرمربي کروات حمايت نمي‌کند، زيدان گزينه اول و آخر بايرن محسوب مي‌شود. مربي فرانسوي در سه فصل متوالي سه قهرماني ارزشمند در اروپا را تجربه کرد و افتخارات زيادي را براي مادريدي‌ها به دست آورد. در اواخر فصل گذشته بود که زيزو تصميم گرفت براي هميشه با برنابئو خداحافظي کند و پيشنهاد هيچ تيمي را هم نپذيرد. به نظر مي‌رسد بحران دو تيم مطرح قاره سبز اوضاع را به نفع سرمربي پيشين رئال تغيير داده است. تداوم ناکامي‌هاي باواريايي‌ها، سران باشگاه را به شدت نگران کرده تا جايي که بحث مذاکره با زيدان جدي‌تر از گذشته پيگيري مي‌شود. عملکرد نيکو کواچ انتقادهاي زيادي را به دنبال داشته و هواداران نيز خود را براي تغييرات قريب‌الوقوع آماده کرده‌اند. نشريه بيلد شايعات مطرح شده در خصوص زيدان را تأييد کرده و مدعي شده مديران باشگاه مذاکراتي جدي‌ با اين مربي داشته‌اند. اين در حالي است که مرد فرانسوي ارتباط نزديکي با بايريني‌ها دارد و حتي در زمان حضور گوارديولا روي نيمکت اين تيم آلماني زيدان براي تماشاي تمرينات باواريايي‌ها به اين کشور سفر مي‌کرد.

جدي‌تر از گذشته
واکنش مدير برنامه‌هاي زيدان به پيشنهاد من‌يونايتد به شايعات دامن زده است. سرمربي پيشين کهكشاني‌ها با کارنامه موفقي که دارد، قطعاً با پيشنهادهاي زيادي از سوي تيم‌هاي مطرح روبه‌رو خواهد شد. کسب 104 پيروزي از 149 بازي، سه قهرماني اروپا، يک قهرماني لاليگا، دو قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان و يک قهرماني کاپ اسپانيا از جمله افتخارات زيزو در رئال است. آلن ميلياچو در گفت‌وگويي مدعي شده که زين‌الدين زيدان هيچ علاقه‌اي به مربيگري در ليگ انگليس ندارد: «فکر نمي‌کنم او در انگليس مربيگري کند. کار در آنجا خيلي شبيه به سبک او نيست. من با زيدان در اين زمينه صحبت کرده‌ام. اين ليگ واقعاً براي او جذاب نيست. زيدان تصميم گرفت يک سال استراحت کند و قصد ندارد تا پيش از پايان اين يک سال، سريع به مربيگري برگردد.» نکته ديگر اينکه مدير برنامه‌هاي زيدان بر دوري يک ساله او از فوتبال تأکيد کرده در صورتي که به نظر مي‌رسد اين مربي زودتر از موعد به نيمکت بازگردد. بحراني شدن اوضاع بايرن ستاره‌هاي سابق اين تيم را نگران کرده است.‌ با اين حال رسانه‌هاي انگليسي نظر ديگري دارند. به نظر مي‌رسد آنها تلاش مي‌کنند هرچه زودتر قدمي براي نجات شياطين سرخ از بحران بردارند. نشريه ميرر انگليس مدعي شده زيدان خود را براي پذيرش مسئوليت منچستر آماده مي‌کند. در خبرها آمده است، مديران باشگاه من‌يونايتد از مربي مدنظر خود خواسته‌اند تا عجله نکند و منتظر اتفاقات آينده باشد. علاوه بر اين گفته مي‌شود بازيکنان فعلي يونايتد همان بازيکنان مورد نظر زيدان هستند و در صورتي که انتقال اين مربي به اولدترافورد قطعي شود، نفراتي چون پوگبا و دخيا عصاي دست مرد فرانسوي خواهند بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار