کد خبر: 927165
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
فرمانده قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه:
فرمانده قرارگاه لشگر ۲۱ حمزه امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه است، گفت: در مقابل هرگونه تهدید نظامی، تکفیری، تروریستی و غیره با اقتدار و آمادگی کامل ایستاده‌ایم.

امیرسرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی  در نشست خبری برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: صحبت کردن در مورد دفاع مقدس ارزشمند بوده زیرا این دوران برگ زرین‌ 40 ساله انقلاب است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بود و خروجی آن امنیت امروز کشور و  نمرات ممتاز آن شهدا هستند، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سختی و رنج‌های زیادی برای کشور داشت ولی ما به خوبی در جنگ نابرابر و در بدترین شرایط اقتصادی، نظامی و سیاسی جنگیده و دفاع کردیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان افزود: جنگ ایران با عراق فقط با یک کشور نبود بلکه بیش از ۴۰ کشور از بعثی‌ها حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به شهدای راه انقلاب و دفاع مقدس که از اقشار مختلف جامعه بودند، گفت: این عزیزان از همه جان و مال خود گذشتند تا استقلال کشور حفظ شده و باید همیشه یادشان گرامی داشته شود.

میرزایی با تاکید به اینکه ایران اسلامی امروز کشوری سربلند، مقتدر و امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه است، توضیح داد: این همه اوصاف به برکت حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها، سپاهیان، ارتشیان و غیره بوده که باعث شده ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بیش از ۵۰ هزار مستشار اروپایی و آمریکایی در ارتش بودند و بعد از انقلاب ارتش را ترک کردند، گفت: بعد از انقلاب با کمترین تجهیزات هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان تصریح کرد: در حال حاضر در مقابل هرگونه تهدید نظامی، تکفیری، تروریستی و غیره با اقتدار و آمادگی کامل ایستاده‌ایم.

وی با یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم ابراز کرد: به برکت وجود این عزیران در برابر هرگونه تهدیدی با قدرت و توان بالا ایستاد‌ه‌ایم، در گذشته تهدید نظامی علیه ایران ابتدای لیست استکبار قرار داشت و حالا با اعتراف به توان ایران اسلامی، به آخرین گزینه رسیده است.

میرزایی بیان کرد: برابر دستورالعمل از رده‌های بالا مبنی بر جابه‌جایی ارتش از داخل شهر به بیرون شهر، پادگانی در منطقه مایان ساخته شده ولی هنوز کامل نیست، دو پادگان شماره یک و دو خالی شده و پادگان‌های دیگر نیز خالی خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید به لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری افزود: هر جا فرمان ایشان اطاعت عمل کردیم، موفق بودیم و اگر در نیروهای مسلح موفقیت و دستاوردی حاصل می‌شود زیرسایه این توجه و اطاعات بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر