کد خبر: 900531
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
استاندار البرزخبرداد
استاندار البرز گفت: موفق شدیم با همکاری همه‌جانبه ارگان‌ها، مقام نخست ایجاد شغل را از میان سایر استان‌ها با اختلاف بسیار از آن خود کنیم.

محمدعلی نجفی در نشست کارگروه رفع موانع و تولید استان که در شرکت تولیدی ادوات دهقان ورز برگزار شد، گفت: استان در بخش رونق تولید و استفاده از فرصت تسهیلات موفق عمل کرده است.

وی افزود: در سهمیه اشتغال نیز باید رتبه اول را کسب کنیم چراکه نسبت به سایر استان‌ها آماری بالا داشته‌ایم.

استاندار البرز بیان کرد: شهرستان ساوجبلاغ در سال ۹۶ اقدامات مثبتی را درزمینهٔ ایجاد شغل، صنعت و تولید داشته است.

نجفی یادآور شد: طبق بیانات و فرامین مقام معظم رهبری باید برای حمایت از کالای ایرانی به‌صورت یکپارچه اقدام و فعالیت کنیم.

وی بابیان اینکه بسیاری از بانک‌ها درزمینهٔ ایجاد شغل بسیار کمک گرفته‌ایم، متذکر شد: با همکاری همه‌جانبه ارگان‌ها موفق شدیم مقام نخست ایجاد شغل را از میان سایر استان‌ها با اختلاف بسیار از آن خود کنیم.

استاندار البرز با اشاره بر لزوم تقویت همکاری ادارات و ارگان‌ها درزمینهٔ حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال‌زایی، تأکید کرد: باید این شرایط را حفظ کنیم و اجازه ندهیم آمار کاهش یابد.

نجفی در ادامه به بازدید از شرکت تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و متذکر شد: این شرکت می‌تواند در ارتقا صنعت کشاورزی خاورمیانه مفید عمل کند و تاکنون سهم زیادی در ایجاد اشتغال استان البرز داشته است.

وی تولیدات صنایع دامی و‌ کشاورزی را دشوار خواند و ادامه داد: دولت و مجلس باید در این زمینه کمک کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مصوبات مربوط به نشست رونق تولید اجرایی شود و بانک‌ها، بیمه و دستگاه‌های خدمات رسان باید در این راستا کمک کنند.

نجفی متذکر شد: مشکلاتی درزمینهٔ تأمین زیربنا شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی وجود دارد که این مهم نیز باید مرتفع شود و در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امروز به دنبال راهی برای رونق و تقویت تولیدات صنایع داخلی هستیم.

استاندار البرز درزمینهٔ استفاده از تولیدات داخلی تأکید کرد: در ستاد راهبردی مقرر شد اساتید و صاحبان فکر با رویکرد صادرات به تولیدات ما در داخل استان کمک کنند.

نجفی تأکید کرد: فرصت بسیار خوبی در پایانه صادراتی استان البرز در فرودگاه پیام‌داریم که وجه تمایز استان البرز با سایر استان‌ها کشور به شمار می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار