کد خبر: 876549
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
دليل حذف اصفهاني از تيتراژ سريال «هاتف»

محمد اصفهاني كه قرار بود تيتراژ سريال محرمي «هاتف» را به كارگرداني داريوش ياري بخواند، به دلايلي از تيتراژ خط خورد. 
پيش از اين با اعلام نعمت چگيني، تهيه‌كننده سريال «هاتف» قرار بود تا تيتراژ اين سريال را محمد اصفهاني بخواند، اما تا‌كنون كه يك هفته از پخش اين سريال مي‌گذرد، نه‌تنها مخاطب صداي اصفهاني را نشنيده است، بلكه نام او بعد از قسمت اول از تيتراژ ابتدا و انتهاي اين سريال حذف شده است. همچنين تنها نام چندين ترانه‌سرا كه قرار بود اصفهاني بخشي از آثارشان را براي تيتراژ «هاتف» بخواند، هنوز در تيتراژ پاياني ديده مي‌شود. حسين منزوي، علامه طباطبايي، آيت‌الله كمپاني و عمان ساماني از اين ترانه‌سرايان بودند. نعمت چگيني، تهيه‌كننده اين سريال درباره اين موضوع گفت: مواردي پيش آمد كه نتوانستيم در خدمت او باشيم. 

انتقاد بازيگر «مختارنامه» از فاميل‌بازي در سينما
ابراهيم آبادي، بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون از رواج فاميل‌بازي و به حاشيه رفتن بازيگران اصيل و قديمي و نقش ندادن به اين بازيگران انتقاد كرد. 
بازيگر سريال «مختارنامه» گفت: اين روزها تهيه‌كنندگان دخترخاله و پسرخاله خود را براي بازي در آثار به فيلم‌ها مي‌آورند و جايي براي ما نمانده است. سينما كاملاً فاميل‌بازي شده‌است و همه بر اساس روابط بازيگر مي‌شوند. اكثر آثار به اين صورت شده كه دو، سه چهره معروف در كار بازي مي‌كنند و براي ساير نقش‌ها خانواده تهيه‌كننده حضور خواهند يافت. اين وضع بسيار ناراحت‌كننده و دلخراش است. من نمي‌دانم چرا وضعيت بازيگري ما به اينجا رسيده است. وي درخصوص فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: در حال حاضر هيچ پيشنهاد تصويري و سينمايي به من نمي‌شود. چندين تئاتر كار كردم‌،اما خيلي وقت است كه از حوزه تصوير فاصله گرفته‌ام. 

ساخت مستند رضا خان
مهدي فارسي، كارگردان عرصه مستند از ساخت مجموعه مستندي با عنوان «رضاخان» خبر داد. 
فارسي با اشاره به ساخت مجموعه مستند «رضاخان» گفت: با همكاري حوزه هنري مستند بلند «خاطرات خانه متروك» را با موضوع وقايع جنگ جهاني اول در ايران ساختيم كه در همان زمان به اين نتيجه رسيديم با پازلي رو به رو هستيم كه اين وقايع، تنها بخشي از اتفاقات است و براي كامل كردن آن بايد تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي در ايران جلو بياييم و با توجه به اين موضوع تصميم گرفتيم در مورد دوران پهلوي اول هم اثري را توليد كنيم. بر همين اساس درباره فرم ساخت اين مستند، بحث و بررسي‌هايي انجام داديم و به اين نتيجه رسيديم، اثري تلويزيوني يا سينمايي را جلوي دوربين ببريم. 
اين مستندساز در ادامه گفت: جنبه‌هاي اجتماعي دوران پهلوي اول براي ما بسيار مهم بود و به همين علت تصميم به آوردن اين قسمت از تاريخ در مجموعه مستند «رضاخان» گرفتيم. البته در مسير توليد اين فيلم از راهنمايي‌هاي سيروس سعدونديان كه ۴۰ سال سابقه فعاليت در حوزه تاريخ معاصر دارد و تخصص اصلي او بررسي دوران قاجار و پهلوي اول است، استفاده كرديم. 

پاسخ حسن روح‌الامين به تهديد سپاه از سوی ترامپ
در واكنش به «تروريست» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تهديد به اعمال تحريم رئيس‌جمهور امريكا، حسن روح‌الامين آخرين اثر هنري خود را به اين موضوع اختصاص داد. دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور ايالات‌متحده امريكا طي سخنراني اهانت‌آميزي كه در روز جمعه ايراد كرد، پس از وارد كردن اتهام واهي «حمايت از تروريسم» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين نهاد را تهديد به اعمال تحريم‌هاي شديد كرد. حسن روح‌الامين از هنرمندان متعهد كشورمان در واكنش به اين سخنان گستاخانه ترامپ، اقدام به خلق يك اثر هنري كرد. 
وي با استفاده از تكنيك آبرنگ روي مقوا در قطع A4 این نقاشي ارزشي را كشيده و طبق گفته خودش براي تهيه آن دو روز زمان صرف كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار