کد خبر: 863553
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
شبکه رادیویی جوان پخش ویژه برنامه های متنوعی را برای دهه کرامت در نظر گرفته است.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه جوان ویژه برنامه های این شبکه را به مناسبت هفته کرامت به این شرح اعلام شد:
ویژه برنامه "نوای هشتم" به مناسبت ولادت امام رضا(ع) روز جمعه 13مرداد  از شبکه جوان پخش می شود.این برنامه درباره تاریخ و فلسفه چرایی نقاره زنی در حرم امام رضا(ع) با هوشنگ جاوید(کارشناس موسیقی آئینی)گفتگو می کند."نوای هشتم" کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی حسین قدیمی و اجرای علی نوبخت از ساعت 8صبح پخش می شود.
ویژه برنامه" انتهای خیابان ارم" شبکه جوان مستندی است که از حرم حضرت معصومه(س) و خادم های که در حرم آن حضرت خدمت می کنند به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) تهیه و پخش می شود.این برنامه کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که روز سه شنبه 3مرداد به تهیه کنندگی سمیه احمدلو از ساعت 10صبح پخش می شود.
ویژه برنامه از "جنس ریحان"شبکه جوان  به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) روز سه شنبه 2مرداد از ساعت 21 شب به تهیه کنندگی زینب محمودی و گویندگی فاطمه عباسی پخش می شود.این برنامه با شخصی که خانه اش را برای پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه (س) قرارداده و همچنین با دختر خانمی که در حرم حضرت معصومه خادم زائرین این بانوی بزرگوار است، گفت و گو می کند.
برنامه "جوان ایرانی سلام" به مناسبت دهه کرامت به نقش دختران در جامعه امروز و مادران آینده  برای تربیت فرزندان سالم و صالح می پردازد.همچنین این برنامه به سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و تاثیر آن در جامعه اسلامی با رویکرد های اجتماعی و سیاسی اختصاص دارد. برنامه "جوان ایرانی سلام" کاری از گروه جوان و جامعه شبکه جوان است که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت6:40 صبح پخش می شود.
ویژه برنامه "قدمگاه" به مناسبت ولادت امام رضا(ع) روز جمعه 13مرداد به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا و گویندگی حسن خلقت دوست از ساعت 14پخش می شود. این برنامه به این موضوع که حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام و حضور ایشان در کشورمان در عرصه هنر آنچنانکه که باید و شاید شالوده و اساس آثار تاثیر گذار سینمایی در کشورمان نبوده و به بررسی دلایل عدم استفاده لازم از این گوهر گرانبها می پردازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار