کد خبر: 856103
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خبرداد
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه از ابتدای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تعداد ۶۲۴ پرونده وارد مجموعه تعزیرات البرز شده است، گفت: در مجموع متهمین پرونده‌ها به پرداخت مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.

علی اکبر مختاری با اشاره به طرح نظارتی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در اجرای این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده، تعداد 624 پرونده وارد مجموعه تعزیرات حکومتی استان البرز شده و بیشتر پرونده‌های وارده در بخش نظارت بر کالا و خدمات و در حوزه نظارتی دارو و درمان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه 75 درصد پرونده‌های واصله منجر به صدور حکم شده است، ادامه داد: در مجموع متهمین پرونده‌ها به پرداخت مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.

 وی با اشاره به کشف 2 کارگاه غیر مجاز تولید مواد شوینده در کرج، بیان کرد: در گشت مشترک متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مشاهده شد این 2 واحد بدون اخذ هر گونه مجوز از جمله پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت محصول اقدام به تولید مواد شوینده می‌نمایند.

 مختاری اضافه کرد: با توجه به اولویت توجه به نظارت در حوزه سلامتی مردم و مخاطرات جسمی ناشی از مصرف این مواد، مکان مزبور با دستور موقت رییس شعبه گشت‌های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی پلمب شد.

وی عنوان کرد: از این واحدها مقادیر قابل توجهی اسید سیتریک و اسید کلریدریک که از پیش سازه‌های اصلی مواد مخدر صنعتی نیز هستند در تناژ قابل توجهی کشف شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار