کد خبر: 852891
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد شيك‌پوش كه با دستكاري عكس‌هايش در محيط فتوشاپ و جاي‌دادن تصوير خودش كنار شخصيت‌ها، زنان و دختران را فريب مي‌داد، سرانجام به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي پيش زن جواني به اداره پليس رفت و از مردي به اتهام آزار و اذيت و اخاذي شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: اواخر سال گذشته بود كه مرد ناشناسي از طريق تلگرام پيامي به گوشي‌ام فرستاد. از آنجايي كه شماره براي من نا‌آشنا بود، توجهي به پيام نكردم تا اينكه مرد ناشناس چند عكس كه در كنار افراد مشهور و مقامات كشوري گرفته شده بود براي من ارسال كرد. عكس‌هاي او نشان مي‌داد كه مرد شيك‌پوش و آراسته‌اي است كه با افرادی مهم ارتباط دارد به همين دليل به او اعتماد كردم و بدين ترتيب ارتباط پيامكي من با مرد ناشناس كه خودش را فرشيد معرفي كرده بود، بر قرار شد. مدتي با هم ارتباط تلفني و پيامكي داشتيم و او هميشه خودش را فرد مهمي معرفي مي‌كرد كه قادر است هر مشكلي را حل كند.
 
وي ادامه داد: چندي قبل يكي از دوستانم به نام شهره پيش من آمد و گفت قرار است با پسر جواني به نام قباد ازدواج كند. شهره نگران بود و از من خواست تا درباره قباد تحقيق كنم. وقتي شهره از من درخواست كمك كرد ناخودآگاه به فكر فرشيد افتادم و با تلفن همراهش تماس گرفتم و از او خواستم تا درباره قباد تحقيق كند. چند روز بعد فرشيد با من تماس گرفت و گفت اطلاعات زيادي درباره قباد به دست آورده است و با من قرار گذاشت تا درباره او با هم حرف بزنيم. روز حادثه در يكي از خيابان‌هاي شمالي تهران قباد مرا سوار خودروي پرايدي كه در مكان مناسبي با هم حرف بزنيم. دقايقي بعد او ناگهان وارد پاركينگ ساختمان چند طبقه‌اي شد. در حالي كه شوكه شده بودم و قصد داشتم درخواست كمك كنم، فرشيد مرا تهديد كرد و گفت اگر سر و صدا كنم، بلايي سر من مي‌آورد. او به زور مرا به داخل آپارتمانش برد و مرا آزار و اذيت كرد و از آن روز به بعد هم از من اخاذي مي‌كند. همان روز متوجه شدم عكس‌هاي مرد شيطان‌صفت با مسئولان فتوشاپي است.
 
با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران خيلي زود مرد شيطان‌صفت را بازداشت كردند. مأموران در بازرسي از گوشي متهم تعداد زيادي عكس دختران و زنان جوان را كشف كردند كه حكايت از آن داشت همه قرباني نقشه شيطاني او شده‌اند.  متهم در بازجويي‌ها جرم خود را انكار كرد و گفت: فرد سرشناسي است و شاكي هم با ميل خودش به خانه او آمده است. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي سيفي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار