کد خبر: 823199
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
با توجه به تعطیلی 3 روزه اغلب مدارس، مهم‌ترین پرسش خانواده‌ها و دانش‌آموزان این است که تکلیف روز شنبه 29 آبان که روز بین‌التعطیلی محسوب می‌شود، چگونه خواهد بود؟
آلودگی هوا این روزها آنقدر شدت گرفته است که تعطیلی مدارس را به همراه داشته است.

دبستان‌های تهران طی دو روز گذشته نیز تعطیل بود و امروز تمام مدارس استان تهران نیز به جز شهرهای رودهن، فیروزکوه، دماوند و پردیس، تعطیل است.

با توجه به تعطیلی 3 روزه اغلب مدارس و تعطیلی سراسری و متداول پنجشنبه و با عنایت به این نکته که یکشنبه 30 آبان نیز مصادف با اربعین امام‌حسین(ع) بوده و جزو تعطیلی‌های رسمی است، مهم‌ترین پرسش خانواده‌ها و دانش‌آموزان این است که تکلیف روز شنبه 29 آبان که روز بین‌التعطیلی محسوب می‌شود، چگونه خواهد بود؟

تعدادی از خانواده‌ها طی تماس با خبرگزاری عنوان کردند: در صورت اعلام تعطیلی رسمی این روز از سوی وزارت آموزش و پرورش، خانواده‌هایی که قصد انجام سفر و استفاده از تعطیلات چند روزه را دارند، قادر خواهند بود برنامه‌ریزی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

 بدون هیچ جانبداری از تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز شنبه، این موضوع را مدنظر دارد که وزارت آموزش و پرورش با اطلاع‌رسانی رسمی، خانواده‌ها را از بلاتکلیفی برهاند.

وزارت آموزش و پرورش می‌تواند قبل از گمانه‌زنی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های غیر رسمی از سوی مراجع مختلف، به خصوص شبکه‌های اجتماعی که سبب سردرگمی خانواده‌ها می‌شود، تکلیف تعطیلی یا عدم تعطیلی روز شنبه را مشخص کند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار