کد خبر: 810156
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
آیت‌الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی اعلام کرد: از حکام بحرین درخواست مى‌کنم از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمى همسایه، ملت اصیل و نجیب بحرین را آزار ندهند.

جوان آ‌نلاين: در پیام آیت‌الله سبحانی آمده است: اخبار ناگوار و تکان دهنده از بحرین حاکى از آن است که حاکم کشور بر اثر غرور قدرت به هر کار ناشایستى مى‌خواهد دست مى‌زند. سال‌هاى مدیدى است که ملت نجیب بحرین به پا خاسته و حقوق قانونى و شرعى خود را از حاکم و دولت خواستارند ولى آنان به جاى پاسخ مثبت به درخواست‌هاى ملت، با سلاح گرم پاسخ مى‌گویند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: روزى نیست که در این کشور بگیر و ببند و انحلال نهادهاى قانونى و فشار بى‌رحمانه انجام نگیرد و دلگرمى آنان به توان نظامى است ولى غافل از اینکه (یَدُ اللهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ) و اراده خدا به نجات مستضعفان تعلق گرفته و روزى این آرمان محقّق خواهد شد.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب از حکام بحرین درخواست مى‌کنم از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمى همسایه، ملت اصیل و نجیب بحرین را آزار ندهند و بدانند که روزگار تلخ به سر آید بار دگر نعمت ظفر آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار