کد خبر: 786014
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مسجد النبی محله نارمک:
سردار نقدی تاکید کرد: همه پیش بینی های مقام معظم رهبری درباره امریکا درست از آب درآمد و برجام چهره واقعی آمریکا را یکبار دیگر به مردم ما نشان داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان مسجد النبی (ص) محله نارمک تهران با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و فرارسیدن ایام ولادت امام زمان (عج) گفت: حضرت علی اکبر (ع) که شبیه ترین مردم به رسول الله بود جوانی بود که در مکتب ولایت چنین عظمتی را خلق کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه جوان می تواند منشاء حرکت ها و تحولات بزرگ باشد گفت: علی (ع) در سنین جوانی می درخشد و حماسه بدر و خیبر را می آفریند و حضرت زهرا (س) منشاء بزرگترین تحول تاریخ می شود در حالی که جوان است.

وی با تاکید بر اینکه در جریان انقلاب این جوانان بودند که منشاء حرکت و طلایه دار انقلاب بودند اظهار داشت: عظمتی که ملت ما آفرید چه در پیروزی انقلاب و چه در مقابله با همه ابرقدرت ها در دوران دفاع مقدس حاصل تلاش همین جوانان بود. مسن ترین فرماندهان ما در این دوران سنشان از 26 سال تجاوز نمی کرد.

وی ادامه داد: این ضربه شصت جوانان ما بود که راه علی اکبر (ع) را شناخته و بر مسیر آن حرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فرصت جوانی را مغتنم دانست و گفت: در این فرصت؛ جوان باید به تزکیه نفس، اندوختن علم و خودسازی بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: جوان بصیر، آگاه و پر نشاطی که در مسیر حضرت علی اکبر(ع) گام بر می دارد مایه وحشت دشمنان شده است. از همین رو دشمن برای این جوان برنامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب با استراتژی فریب و نفوذ سعی در استحاله جوانان ما دارند گفت: هدف دشمن در آمیختن حق و باطل، میل دادن جوانان به شهوات و مایوس کردن مردم از آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخی اقدامات را در راستای تحقق اهداف دشمن دانسته و گفت: نفوذی ها به دیدار بهائیان می روند و فکر می کنند به آنها منزلت می دهند، همین که غارتگر بیت المال از آنها حمایت می کند پرونده شان سیاه تر شد.

سردار نقدی به اقدامات گسترده دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان و مردم ایران اشاره کرد و افزود: دشمن سعی دارد با راه اندازی شبکه های فاسد ماهواره ای، سایت های اینترنتی مبتذل و شبکه های اجتماعی منحرف و ترویج مصرف مواد مخدر و دیگر اقدامات خصمانه در این عرصه، جامعه را تخدیر و جوانان را بی حال و بی رمق کند و سپس منابع این جامعه تخدیر شده را غارت کند.

وی در انتهای جلسه در پاسخ به سوالی در خصوص رابطه ایستادگی و مقاومت با میزان مقبولیت جمهوری اسلامی اظهار داشت: دوره ای که ما در مقابل امریکا تمام قد ایستاده بودیم، رییس کنفرانس اسلامی و رییس کشورهای غیر متعهد شدیم اما الان وضعیت امروز را نگاه کنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تحلیل غلط مبنی بر اینکه اگر ما با کدخدا باشیم مشکلاتمان با نوچه های او حل خواهد شد، مبنای کار قرار گرفت در صورتی که بر عکس شد مذاکره کردیم ولی این طاغوتچه ها و نوچه های امریکا جری تر  شده اند و این ها امروز ما را ضعیف تر فرض کرده اند و هر رفتاری که دلشان می خواهد انجام می دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص بزرگترین دستاورد برجام اظهار داشت: بزرگترین دستاورد برجام شناخت بهتر چهره واقعی امریکا بود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه پیش بینی های مقام معظم رهبری درباره امریکا درست از آب درآمد و برجام چهره واقعی آمریکا را یکبار دیگر به مردم ما نشان داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی رنجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
بزرگترین دستاورد بر جام شناخته شدن چهره عوامفریبان و کاسبان تحریم بر مردم بود. کاسبانی که تحریم ها را کاغذ پاره خو انده و عامل بدبختی مردم بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار