کد خبر: 784525
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
پسر جوان که به هواخواهی از مادرش برادرخود را به قتل رسانده بود از سوی بازپرس پرونده به‌عنوان عامل جنایت شناخته شد.
روزنامه ايران: ساعت 3 بعدازظهر 28 خردادماه  سال گذشته  مسئولان بیمارستان تهرانپارس در تماس با مأموران کلانتری 144 جوادیه از ماجرای درگیری خونین  2 برادر خبر دادند.مأموران با حضور در بیمارستان پی بردند که جوان 20 ساله‌ای به نام محمد با ضربه چاقوی برادرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده که به خاطر خونریزی به کام مرگ رفته است.

مأموران در همان بیمارستان جوان برادرکش را دستگیر کردند و این  متهم  25 ساله به‌نام عارف که از مرگ برادرش شوکه شده بود، گفت: سرکار بودم که خواهرم با من تماس گرفت و شنیدم که برادرم محمد به خاطر اینکه برادر کوچکترمان لباس‌های او را پوشیده با مادرم درگیر شده و با لیوان ضربه‌ای به سر مادرمان زده است.

به خانه آمدم و وقتی با سر زخمی مادرم روبه‌رو شدم با محمد درگیر شدم که با میانجیگری مادرم و خواهرم این درگیری پایان گرفت اما محمد قصد داشت من و همسرم را از خانه بیرون کند و مادرم مانع این کار می‌شد.

ساعتی بعد صدای محمد را از کوچه شنیدم و وقتی پشت پنجره رفتم برادرم شروع به داد و فریاد کرد به همین خاطر چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به کوچه رفتم.

ابتدا سعی داشتم برادرم را آرام کنم اما او با مشت ضرباتی به سرم زد که نفهمیدم چه شد و چاقو را به سمت پهلویش رها کردم و دیدم برادرم روی زمین افتاد.

خیلی زود از برادر دیگرم کمک خواستم و محمد را به بیمارستان رساندیم. بدین ترتیب روز 7 تیرماه سال گذشته بازسازی صحنه این‌جنایت در پلیس آگاهی تهران انجام شد و این در حالی بود که پدر و مادر محمد هم با حضور در شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 رضایتشان را برای بخشیده شدن عارف اعلام کردند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار