کد خبر: 775685
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
چلسي امشب به اميد گرفتن انتقام از پاريسي‌ها در استمفورد بريج به ميدان مي‌رود. در ادامه ديدارهاي دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي...
چلسي امشب به اميد گرفتن انتقام از پاريسي‌ها در استمفورد بريج به ميدان مي‌رود. در ادامه ديدارهاي دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ابتدا زنيت سن‌پترزبورگ به مصاف بنفيكا مي‌رود و حساس‌ترين ديدار نيز بين دو تيم چلسي و پاريسن ژرمن برگزار مي‌شود. در ورزشگاه پتروفسكي، زنيتي‌ها اين فرصت را دارند تا نتيجه بازي رفت را جبران كنند.

تيم پرتغالي در خانه توانست با يك گل از سد حريف روسي خود عبور كند و حالا بازيكنان زنيت براي آنكه از گردونه رقابت‌ها حذف نشوند بايد به هر شكل ممكن بنفيكا را مغلوب كنند. در ورزشگاه خانگي چلسي نيز اين تيم كه از حضور تماشاگرانش بهره مي‌برد براي فرار از حذف چاره‌اي جز پيروزي مقابل پي اس جي ندارد. در بازي اول آبي‌هاي لندني در فرانسه دو بر يك نتيجه را به حريف واگذار كردند. گاس هيدينگ در هفته‌هاي اخير نتوانسته تيمش را آنگونه كه هواداران انتظار دارند مهياي مسابقات كند. اين تيم در ليگ برتر با استوك به تساوي نااميدكننده يك – يك دست يافته است. از طرفي آبي‌ها در جدول رده بندي هم اصلا جايگاه قابل قبولي ندارند و در رده دهم ايستاده‌اند.

با توجه به عملكرد ضعيف چلسي در اين فصل شايد سال آينده اين تيم حتي نتواند سهميه ليگ قهرمانان را هم بگيرد، به همين دليل است كه هيدينگ اصلاً دوست ندارد در اين دوره تيمش در يك هشتم نهايي از گردونه مسابقات حذف شود. اين در حالي است كه پاريسي‌ها برخلاف چلسي وضعيت خوبي در ليگ دارند. هرچند كه پي اس جي هم در آخرين بازي لوشامپيونه با تساوي متوقف شده است اما كماكان صدرنشين ليگ فرانسه است. پيروزي دو بر يك بازي رفت انگيزه شاگردان بلان را دو چندان كرده. فصل پيش نيز در همين مرحله پي اس جي در مجموع دو بازي رفت و برگشت به دليل گل زده بيشتر در خانه حريف جواز صعود به يك چهارم نهايي را گرفت.


چلسي در هفت بازي خانگي كه مقابل تيم‌هاي فرانسوي به ميدان رفته، شكست نخورده و در پنج بازي دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. چلسي در اين ديدار رادامل فالكائو و كورت زوما را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد و وضعيت ديه‌گو كاستا، جان تري، پدرو ردوريگس و كنِدي نيز به خاطر آسيب ديدگي مشخص نيست. پي اس جي هم آئوريه را به خاطر مصدوميت در اختيار ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار