کد خبر: 763715
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
در بخشی از بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده است: تردیدی نیست در آینده ای نزدیک خون پاک شهید آیت الله نمر، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، به شهادت رساندن آیت الله نمر و همراهانش توسط رژیم آل سعود موج عظیمی از خشم و نفرت را در میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان به راه انداخته است. به همین مناسبت مرکز رسیدگی به امور مساجد با انتشار بیانیه ای این حادثه تاسف برانگیز را محکوم کرده است.

 

متن کامل این بیانیه را می خوانید:

 

باسمه تعالی

اقدام خباثت آمیز رژیم جنایت کار آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، و جمعی از همراهان او را می توان بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن دانست که البته به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع و تروریست پرور آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و بدون شک جنایتی است که ریشه در تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی دارد که امروز داعش پرچمدار آن است.

بی نتیجه ماندن سیاست های داخلی و خارجی و شکست ها و رسوایی های مفتضحانه آل سعود در منطقه از جمله در عرصه حمایت از تروریسم تکفیری، جنگ و تجاوز علیه مردم مظلوم یمن و ناکارآمدی در پشتیبانی از آل خلیفه برابر انقلاب مردم بحرین، از عوامل ارتکاب این جنایت بزرگ و داعش گونه است.

بی شک دست خبیث سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین حجاز که در پس جنگ ها و جنایات جاری در منطقه برای تشدید شکاف بین مسلمانان نمایان است با اراده امت اسلامی بویژه مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی قطع خواهد شد.

هرچند رژیم منفور سعودی هزینه این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت، اما از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار می رود با پرهیز از رفتار چندگانه و متناقض، در قبال اعدام یک عالم دینی، بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید و تلاش برای جلوگیری از حوادث مشابه آن به وظیفه خود عمل نماید.

تردیدی نیست در آینده ای نزدیک خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و فروپاشی پایه های این رژیم منحوس را رقم خواهد زد.

در پایان با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی و حوزه های علمیه جهان اسلام و تاکید بر ضرورت اعتراض فراگیر آحاد ملل و جوامع اسلامی و نیز آزادیخواهان و حق طلبان عالم علیه آل سعود، از ائمه جماعات مساجد به عنوان حامیان سنگرهای الهی، انتظار می رود با روشن کردن سیره مجاهدان راه خدا و انبیاء الهی یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی را زنده نگه دارند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد
۱۵ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار