کد خبر: 761796
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سارق خشن پس از سرقت خودروي دختر دانشجو، وي را زخمي كرد و از محل گريخت.
به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز به مأموران كلانتري سيدخندان خبر دادند سارق خشني پس از زخمي كردن دختر جواني خودروي سواري او را سرقت كرده است. پس از اين، تيمي از مأموران پليس در محل حادثه كه ابتداي كوچه نصيبي حوالي خيابان بني‌هاشم بود، حاضر شدند. نخستين تحقيقات نشان داد لحظاتي قبل دختر دانشجويي پس از خارج كردن خودرواش از داخل پاركينگ براي بستن در پاركينگ از خودروی تيبايش پياده مي‌شود كه همان لحظه سارقي خودش را به پشت فرمان خودرو مي‌رساند و آن را سرقت مي‌كند. پس از اين دختر جوان بلافاصله خودش را به جلوي خودرو مي‌رساند تا مانع فرار سارق شود، اما سارق خشن دختر جوان را با خودرو به سطل زباله مي‌كوبد و با زخمي كردن او از محل فرار مي‌كند.
همچنين مشخص شد صاحب خودرو پس از اين حادثه بيهوش و به بيمارستان منتقل مي‌شود. پس از اين مأموران براي ادامه تحقيقات راهي بيمارستان شدند. دختر جوان كه به سختي حرف مي‌زد، گفت: من دانشجو هستم و قصد داشتم براي امتحان به دانشگاه بروم. وقتي خودروام را از پاركينگ بيرون آوردم، پياده شدم تا در پاركينگ را ببندم كه ناگهان مرد جواني سوار خودروام شد و به راه افتاد. با داد و فرياد از مردم كمك خواستم و خودم را به جلوي خودرو رساندم تا مانع فرارش شوم، اما سارق مرا به سطل زباله‌ كنار كوچه كوباند به طوري كه بيني، صورت و سرم زخمي شد. پس از اين بلند شدم و دوباره به دنبالش رفتم كه ناگهان داخل خيابان بيهوش شدم.
يكي از شاهدان هم گفت: وقتي صداي كمك‌خواهي دختر جوان را شنيدم با چند نفر از همسايه‌ها به كمكش رفتيم و قصد داشتيم جلوي خودرو را سد كنيم كه خودروي پرايد‌ با سه‌سرنشين به طرف ما آمد و خواست ما را زير بگيرد، به همين خاطر ما به طرف پياده‌رو فرار كرديم و سارق و همدستانش موفق به فرار شدند.
با طرح اين شكايت تيمي از مأموران پليس آگاهي به دستور قاضي براي شناسايي و دستگيري سارق و همدستانش وارد عمل شدند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار