کد خبر: 726231
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
«بچه‌های هیئت»؛
«بچه‌های هیات» نام نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیات‌های مذهبی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش تسنيم، «بچه‌های هیات» نام نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیات‌های مذهبی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. نسخه دوم این نرم‌افزار به تازگی در بازار عرضه شده است. این نرم‌افزار علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص برگزاری هیات‌های مذهبی دارای مجموعه سخنرانی‌ها، احادیث، شعرهای آئینی و ... است.

مهدی رنجبر، طراح این نرم‌افزار، درباره «بچه‌های هیات» گفت: این نرم‌افزار به پخش مستقیم هیات‌های مطرح همچون هیئات حجت‌الاسلام انصاریان، حاج منصور ارضی، حجت‌الاسلام صدیقی و ... می‌پردازد.  همچنین این نرم‌افزار قابلیت بازپخش این فیلم‌ها را نیز دارا می‌باشد.

وی افزود: در قسمت «هیات مجازی» این نرم‌افزار، مخاطبان می‌توانند از احادیث، سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و شعرهای آئینی مداحان و سخنران‌های مطرح استفاده کنند.

این فعال فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: «اینستا هیات» و «جستجوی هیات‌ها» دو بخش دیگر این نرم افزار هستند. در قسمت «اینستا هیات» مخاطبان می‌توانند عکس‌های خود را از هیات‌های مختلف به اشتراک بگذارند. در قسمت جستجو نیز مخاطبان می‌توانند از برنامه هیات‌های مختلف باخبر شوند.

رنجبر درخصوص تغییرات نسخه جدید این نرم افزار گفت: اینستا هیات و هیات مجازی دو بخشی بودند که در نسخه دوم به این نرم افزار اضافه شدند. ما در این نسخه پخش زنده و قابلیت جستجو را نیز تغییر دادیم و قبله‌نامه را به نرم‌افزار اضافه کردیم.

وی در پایان گفت: «بچه‌های هیات» به صورت گروهی در موسسه فرهنگی مبشران صبح تولید شده است و مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان این نرم افزار را از «بازار» دانلود کنند. برای استفاده از این نرم‌افزار گوشی تلفن همراه باید به اینترنت وصل باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار