کد خبر: 712393
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
امام جمعه مشهد گفت:
نسیم سهیلی

 آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی در مشهد  ضمن بیان این مطلب افزود: شهید امیرسپهبد علی صیاد شیرازی با وجود اقدامات بزرگ هیچگاه تلاش نکرد برجسته شود و این حد اخلاص یک شهید را در کمتر کسی سراغ داریم لذا بایستی ابعاد مختلف شخصیت شهید صیاد شیرازی باید برای نسل جوان تعریف و بازگو شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه سرکوب منافقین در عملیات مرصاد شهید صیاد شیرازی یکی از صحنه های رشادت و دلاوری بود بیان کرد:در این واقعه اصل سرکوب منافقین انجام گرفت و پس از آن عمده مشکلات ما با منافقین حل شد و آنها جرات انجام جرمی را پیدا نکردند.

وی ادامه داد: بزرگترین مزدی که خداوند به شهید صیاد شیرازی داد شهادت است و وی دارای ویژگی های بسیار والای اخلاقی بود لذا باید از وی به عنوان یک الگوی کامل در جامعه یاد کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی به نقش کلیدی این شهید در مدیریت جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:  رزمندگی و فداکاری های صیاد شیرازی را در طول هشت سال جنگ تحمیلی غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در طول جنگ تحمیلی نقش کلیدی ای در مدیریت و ساماندهی امور ایفا کرد
وی ضمن بیان اینکه شهدا بار سنگینی بر دوش ما دارند بیان کرد: شهدا وجودشان را در این سرمایه گذاری کردند و اگر راهشان را ادامه ندهیم به آنها بدهکار خواهیم بود همچنین اگر مسیر آنها تقویت نشود شهدا از ما راضی نخواهند بود.

امام جمعه مشهد در پایان با اشاره به نقش مهم ارتش گفت: ارتش توانسته است الگوسازی مناسبی  از شخصیت این شهید انجام دهد و افراد بسیاری در این مسیر رشد پیدا کرده اند.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار