کد خبر: 712226
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان خبرداد:
در تعطيلات نوروز 1394 مصرف بنزين استان البرز از رشد 2/3 درصدي در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده و مصرف CNG نيز 5 درصد افزايش يافته است.

مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان البرز گفت: با شروع مسافرتها و تعطيلات نوروزي از تاريخ بيست و هفتم اسفندماه سال 93 تا پايان روز چهاردهم فروردين ماه سال 94 بيش از 40 ميليون و هشتصد و سي و يك هزار ليتر بنزين شامل بنزين سوپر، يورو4 و معمولي در استان البرز مصرف شده كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 2/3 درصد رشد داشته است.

ابراهيم توسلي مصرف گاز طبيعي فشرده CNG از بيست و هفتم اسفندماه سال 93 تا پايان روز چهاردهم فروردين ماه 94 را در اين استان 10 ميليون متر مكعب اعلام كرد و گفت اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد يافته است.

وي اظهار داشت؛ اين شركت به دليل موقعيت خاص و استراتژيك استان البرز در كشور از جمله قرارداشتن در مسير مواصلاتي بيش از 14 استان كشور، استقرار جاده زيبا و گردشگري كرج به چالوس و به پيروي از آن تردد خيل عظيمي از مسافرين در ايام تعطيلات به ويژه تعطيلات نوروز توجه ويژه اي به تامين، نگهداشت و عرضه سوخت مورد نياز شهروندان و مسافرين دارد. از اينرو  با برنامه ريزي و استفاده از تمامي امكانات موجود، سوخت مورد نياز خودروهايي كه در مسيرهاي مواصلاتي اين استان تردد دارند را در شرايط بسيار ايمن عملياتي و كيفيتي عرضه كرده است.

در ادامه وي از انجام گشت هاي بازرسي به ويژه گل گشت نوروزي، انجام آزمايشات كيفي فرآورده هاي قابل عرضه در انبار نفت شهيد دولتي و جايگاههاي عرضه سوخت، انجام آزمايشات كمي كليه نازلهاي عرضه سوخت در پمپ بنزين ها، آماده سازي و روتين كليه تاسيسات و تجهيزات عرضه CNG و انجام گشت هاي مشترك با سازمانهاي ذيربط جهت سوخترساني مطلوب و رضايتبخش به مردم خبر داد.

 توسلي افزود؛ با استقرار يك باب پمپ بنزين سيار در بخش آسارا و بهسازي و نوسازي پمپ بنزين شركتي نسا واقع در كيلومتر 62 جاده پرتردد و استراتژيك كرج به چالوس سعي بر توسعه و افزايش ظرفيت ذخيره بنزين به ميزان 190 هزار ليتر در راستاي تامين و عرضه سوخت مورد نياز خودروها بدون هيچگونه اختلال و وقفه شده است.

مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان البرز اعلام كرد؛ بيشترين مصرف بنزين در 14 روز ابتدايي سالجاري و تعطيلات نوروز به پنجم فروردين ماه با ميزان 3ميليون و هفتصد و پنجاه هزار ليتر و كمترين آن به چهاردهم فروردين ماه با ميزان يك ميليون و ششصد و هشتاد هزار ليتر مربوط است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار