کد خبر: 635849
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

بیست و چهارمین نمایشگاه فروش بهاره در پارک ارم با حضور معاون استاندار تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و رییس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران آغاز شد.

علی فاضلی - رییس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران - در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره اظهار کرد: نمایشگاه سال جاری در اولین روز از استقبال و ساماندهی خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کالا و مواد غذایی مورد نیاز مردم با تخفیف 20 درصدی عرضه می‌شود.

رییس اتاق اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات عرضه شده در نمایشگاه فعلی مورد قبول است و توانسته رضایت مراجعه کنندگان را جلب کند.

فاضلی یادآور شد: در این نمایشگاه تمام کالاهای ارائه شده قیمت‌گذاری و نمونه پلمپ شده آن در معرض دید مراجعه‌کنندگان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این نمایشگاه که از امروز به مدت 10 روز برپا خواهد بود پوشاک، آجیل و خشکبار و مواد غذایی عرضه می‌شود.

در نمایشگاه بهاره سال جاری برخی از غرفه‌ها دارای کارت‌خوان سیار هستند و در محوطه بیرونی دستگاه‌های خودپرداز قرار داده شده است اما تعداد خودپردازها جوابگوی نیاز مراجعه‌کنندگان نیست و باعث تشکیل صف‌های طولانی شده است.

با وجود اینکه رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات اعلام کرده بود نامه‌ای برای ارائه غرفه به این اتحادیه ارسال نشده است، رییس اتاق اصناف ایران نیز این موضوع را تایید و اعلام کرده بود که در سال‌های گذشته به اتحادیه فروشندگان لبنیات غرفه ارائه نمی‌شد اما در نمایشگاه بهاره امسال چند غرفه به عرضه محصولات لبنی پرداخته‌اند.

همچنین رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرده بود که به دلیل بازار مناسب مرغ در نمایشگاه بهاره مرغ تنظیم بازاری عرضه نخواهد شد درحالیکه در مسیر ورودی به نمایشگاه پارک ارم ماشین حمل مرغ وجود داشت که به عرضه مرغ می‌پرداخت.

در این نمایشگاه گوشت بسته‌بندی چرخ شده کیلویی 19 هزار تومان عرضه می‌شود.

نکته قابل توجه اعلام رادیو نمایشگاه مبنی بر اینکه غرفه‌ها باید تصویر جواز کسب خود را در محل غرفه نصب کنند در کنار آن نمونه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه اکثرا قیمت‌گذاری شده و نمونه پلمپ شده آن در معرض دید عموم است.

در این نمایشگاه قیمت کالاهای عرضه شده و آجیل و خشکبار از سوی بازرسان و کارشناسان اتحادیه مورد قبول است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار