کد خبر: 614897
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
تريلي حمل زباله روي ماشين عروس واژگون شد
واژگون شدن كاميون حامل زباله روي ماشين عروس حادثه خونيني را رقم زد. بدرقه‌كنندگان كاروان عروسي حالا بايد داماد را تا خانه ابدي‌اش همراهي كنند.
واژگون شدن كاميون حامل زباله روي ماشين عروس حادثه خونيني را رقم زد. بدرقه‌كنندگان كاروان عروسي حالا بايد داماد را تا خانه ابدي‌اش همراهي كنند. در اين حادثه دلخراش كه شامگاه سه‌شنبه در بزرگراه ياسيني روي داد، داماد كشته شد و عروس و چند همراهش راهي بيمارستان شدند. 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22 و 50 دقيقه شامگاه سه‌شنبه 9 مهرماه كاروان عروسي در بزرگراه ياسيني در حال حركت بود. ميهمان‌ها با ماشين‌هاي خود، عروس و داماد را كه سوار بر ماشين آزارا بودند تا خانه بخت همراهي مي‌كردند. ساعت پاياني مراسم جشن بود كه حادثه هولناكي اتفاق افتاد. ماشين حمل زباله با سرعت زياد به كاروان عروسي نزديك شد و راننده ناگهان كنترل خودرو را از دست داد و تريلي بعد از برخورد با جدول كنار بزرگراه واژگون شد. كشنده تريلي روي ماشين آزاراي عروس و داماد، ريو و آردي همراهان افتاد و بوق خودروها قطع شد. عروس و داماد داخل ماشين مچاله‌شده گرفتار شده بودند. سرنشينان دو خودروي ديگر هم سرنوشت مشابهي داشتند. دقايقي بعد با اعلام اين خبر مأموران كلانتري 128 تهران نو خودشان را به محل رساندند. لحظاتي طول نكشيد كه مأموران آتش‌نشاني با وسايل نجات، عمليات نجات را آغاز كردند. آمبولانس‌هاي اورژانس هم خودشان را به محل رساندند تا مجروحان را به بيمارستان منتقل كنند. نخستين بررسي‌هاي پليس نشان داد سه دستگاه خودرو از كاروان عروس در حال حركت در بزرگراه ياسيني بودند كه ناگهان راننده تريلر به علت سرعت بالا و كنترل نكردن وسيله نقليه، تعادل خودرو را از دست مي‌دهد و روي ماشين آزاراي حامل عروس و داماد به نام‌هاي پيمان - 27 ساله و مريم25 ساله، يك دستگاه ريو با دو سرنشين به نام‌هاي رضا و طاهر و يك دستگاه خودروي آردي به رانندگي جواني به نام مهدي واژگون مي‌شود. 
جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران هم درباره اين حادثه گفت: كاروان عروس كنار اتوبان توقف كرده بودند كه راننده تريلر با مشاهده اين صحنه و براي برخورد نكردن با افرادي كه در محل حضور داشتند از مسير منحرف و روي سه خودرو واژگون شد. 
در اين حادثه علاوه بر عروس و داماد، دو نفر ديگر در خودروها گرفتار شده بودند كه آتش‌نشانان آنها را خارج كردند. سه نفر از آنها به صورت سرپايي مداوا شدند و داماد كه حالش وخيم بود به بيمارستان عرفان منتقل شد. 
حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران هم گفت: در جريان اين حادثه هشت نفر آسيب ديدند. 
وي افزود: پس از حادثه شش آمبولانس و يك آمبولانس اتوبوسي به محل حادثه اعزام شد و مصدومان با انجام اقدامات پزشكي مناسب به بيمارستان‌هاي امام حسين(ع)، تهرانپارس و الغدير منتقل شدند. در اين حادثه به هشت نفر از سرنشينان خودروها، آسيب وارد شد كه طبق گزارش همكاران ما، حال داماد به علت ضربه به سر و گردن وخيم گزارش شد. يكي از كاركنان بيمارستان عرفان با تأييد خبر مرگ تازه داماد به خبرنگار ما گفت: بر اثر ضربه‌اي كه به سر تازه داماد برخورد كرده بود، وي به كما رفته بود كه بعد از انتقال به بيمارستان، تيم پزشكي براي نجات آن تلاش زيادي كردند اما متأسفانه داماد بر اثر همين ضربه جان باخت و مرگ مغزي آن از سوي تيم پزشكي اعلام شد. 
سرهنگ جمال بذرافشان، جانشين رئيس پليس تهران نيز به فارس گفت: در اين حادثه راننده تريلي به علت سرعت زياد و كنترل نكردن ماشين مقصر شناخته شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار