کد خبر: 523435
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
فارس به نقل از المنار، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که آمریکا پروژه تخریب و تجزیه و ویرانی واقعی را دنبال می کند که مرزهای آن محدود به سوریه نمی‌شود، بلکه عراق و تونس و مصر و لبنان و فلسطین اشغالی را نیز در بر می‌گیرد.

وی تاکید کرد که کارکرد دولت آمریکا و غرب امروز شعله‌ور کردن درگیری‌ها برای تخریب منطقه است و دیدگاه درستی که در سوریه وجود دارد، باید از این درک دقیق پروژه آمریکایی ها در منطقه برخوردار باشد.

صفی الدین که در مراسم هفتم یکی از شهدای مقاومت در جنوب لبنان سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد که طبیعی است که موضوع حزب الله مقابله با این پروژه های آمریکایی و غربی باشد و طبیعی است که از خود محافظت کند و سلاح آزادی و تصمیم گیری آزاد را که از زمان جنگ ۳۳ روزه به خون‌های شهدا و صبر و جانفشانی به دست آمده است، محافظت کند.

وی با اشاره به آمادگی کامل مقاومت در مقابله با دشمنانی که کشور را تهدید می‌کنند، به موضوع شایعه سازی صهیونیست ها در مورد پهپاد نفوذ کرده به شهر حیفا اشاره کرده و گفت که اسرائیلی‌ها به بهانه نفوذ یک هواپیمای شناسایی به داخل سرزمین‌های اشغالی اقدام به تهدید لبنان می‌کنند، این در حالی است که اسرائیل به خوبی می‌داند که تهدیداتش توخالی است و هیچ معنی و اعتباری ندارد.

صفی‌ الدین ادامه داد: دشمن خیال می‌کند که حزب الهت الان مشغول جبهه سوریه است و به همین علت فشارهای خود را بر جبهه جنوب و تمام لبنان افزایش داده است، اما باید این نکته را به خوبی بداند که اتفاقات سوریه حتی یک روز ما را از مقاومت در برابر اسرائیل و آمادگی کامل در برابر این رژیم باز نمی‌دارد.

وی افزود: ما امروز آماده تر از هر زمان دیگری هستیم و اگر دشمن به فکر ارتکاب هر حماقتی بیفتد، ما با آمادگی کامل در برابر آن می‌ایستیم و طرح‌های دشمن را به شکست می کشانیم.

این مقام ارشد حزب‌الله لبنان تاکید کرد که موضع این حزب در تحولات سوریه بر خلاف تصور عده‌ای افراد جاهل و گمراه بر اساس طایفه گرایی نیست، بلکه از جایگاهی ملی و در راستای حفظ وحدت و بازدارندگی امت و حفاظت از آرمان راهبردی امت اسلامی که همان آرمان فلسطین است، می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار