کد خبر: 461008
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
سومین دور از نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با محوریت عرضه مواد غذایی در آستانه سال جدید از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ اسفند ماه جاری با هدف تنظیم بازار شب عید در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حمید رضا فضلعلی دبیر اجرایی این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۲۲ اسفند ماه جاری در مصلی تهران برگزار می شود.

فضلعلی افزود : هدف ما از برگزاری این نمایشگاه توزیع مواد غذایی و مایحتاج مردم در شب عید با قیمت مناسب است.

وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز و اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها ادامه داد در شرایط فعلی ما باید به دولت کمک کنیم تا روند اجرای این قانون تسهیل و فشارهای اقتصادی بر مردم کاهش یابد.

فضلعلی با تاکید بر ضرورت تامین مایحتاج مردم با قیمت مناسب در برخی از ایام و مقاطع سال اذعان داشت: به طور قطع دولت در شب عید نیازمند کمک های بخش خصوصی برای تنظیم بازار است زیرا در این مقاطع میزان تقاضای کالا از سوی مردم افزایش می یابد و این امر می تواند منجر به افزایش قیمت کالا و خدمات شود بنابراین باید اقلام ضروری مورد نیاز مردم با نرخ مناسب به دست آنان برسد.

مدیراجرایی نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی اضافه کرد:با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش حجم تقاضا برای خرید کالا در پایان سال، به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار نمایشگاه بهاره برپا می‌شود که شهروندان می توانند مایحتاج خود را از این نمایشگاه ها تهیه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ اجناس با تخفیف بین ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود و عرضه کالاهای اساسی از جمله گوشت ، مواد پروتئینی، مرغ، روغن و برنج نیز با قیمت مصوب سازمان بازرگانی صورت می گیرد.

فضلعلی ابزار داشت: اجناس ارایه شده در این نمایشگاه از لحاظ کمیت و قیمت کنترل می‌شوند و سعی ما این است که این نمایشگاه در جهت رفع نیاز مردم به کالاهای اساسی و مواد غذایی موثر باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار