کد خبر: 406428
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۶
"خبرنامه دانشجويان ايران " نوشت: در حالي در ايام پس از انتخابات، محمدرضا شجريان در گفت‌وگوهايي با رسانه‌هاي بيگانه به بهانه مردم‌داري و با مردم بودن به باورهاي همين مردم حمله كرده و نظام را متهم مي‌كند كه مروري بر نحوه تعامل وي با همين مردم در ايام پيش از انتخابات صداقت!! شجريان را در اين زمينه بيش از پيش مشخص مي‌كند.

محمدرضا شجريان چندي پيش از انتخابات 88 و در گفت‌وگويي با بي‌بي‌سي پاسخ جالبي به برخي انتقادات فني حاميانش ارائه كرده است كه ذكر آن خالي از لطف نيست.

شجريان در اين گفت‌وگوي خود در پاسخ به سوال مجري مبني بر اينكه "برخي از كساني كه در كنسرت شما شركت كردند، نظرشان اين است كه كار تازه‌اي از شما نمي‌شنوند و در حالي كه انتظار نوآوري از شما دارند، اما چيز نويي از شما نمي‌شنوند. " به بيان اينكه "حرف‌هاي آنها را قبول ندارم " بسنده مي‌كند.

اما جالب‌تر اينكه وي در ادامه و در پاسخ به اظهارات مجري مبني بر اينكه "اما مي‌دانيد كه اين انتقاد صرفاً نسبت به كنسرت‌ اخير شما نيست بلكه مي‌گويند شجريان آن شجرياني كه بيداد و دستان را خواند، نيست و كارهاي نو از او ديده نمي‌شود. " با لحني خاص مي‌گويد كه "همين كه من برايشان مي‌خوانم خيلي هم بايد از من ممنون باشند. "

شجريان همچنين تأكيد مي‌كند: آنهايي كه از من كار نو انتظار دارند، سخت در اشتباه هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار