کد خبر: 385678
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۷


به گزارش خبرنگار «جوان»، نوزدهم فروردین ماه سال 87 مأموران کلانتری شهرک ولیعصر از وقوع یک نزاع منجر به قتل با خبر شدند.
مأموران پلیس با حضور در محل دریافتند که نزاع دو جوان به نام «حمید» و «صادق» بر سر قلیان با مرگ حمید خاتمه یافته است. تلاش مأموران پلیس برای دستگیری صادق که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود تا 14 روز ادامه داشت. متهم در یکی از پارک‌های نزدیک محل شناسایی و دستگیر شد. او پس از دستگیری، ارتکاب قتل را پذیرفت و به مأموران پلیس گفت که قصد ارتکاب جنایت را نداشته است.
او روز گذشته در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسن تردست و چهار مستشار دادگاه محاکمه شد. اولیای دم از درخواست خود مبنی بر قصاص متهم منصرف شدند و اعلام گذشت کردند.
ندامت
قاضی تردست متهم را به جایگاه فراخواند و او را تفهیم اتهام کرد. او اتهام قتل را پذیرفت و خطاب به دادگاه گفت: از ارتکاب جنایت نادم هستم. شب حادثه قرار بود مراسم ازدواج من برگزار شود. حمید که از دوستانم بود برای گرفتن قلیان به منزل ما مراجعه کرد. من در خانه بودم که صدای مشاجره او و برادرم را شنیدم. به در خانه رفتم و دریافتم که حمید به همراه دوستش بنای مشاجره دارد که بحث بالا گرفت و دوست او مرا با چاقو مضروب کرد. من به داخل خانه رفتم و چاقویی برداشتم و حمید را مضروب کردم. من قصد کشتن او را نداشتم، بنابراین با دیدن صحنه به شدت ترسیدم و از محل متواری شدم. من از ارتکاب قتل پشیمان هستم و از دادگاه تقاضای بخشش دارم.
دادگاه با بررسی محتویات پرونده وارد شور شد تا حکم نهایی را درباره پرونده صادر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار