کد خبر: 1231059
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در مسیر پیگیری و تحقق مطالبه‌های رهبری عمل می کرد تاکید کرد: شهید رئیسی می‌گفت حرف های زیادی برای گفتن دارد اما بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب اصرار داشت از بیان حرف هایی که امکان ایجاد اختلاف بین قوا را فراهم کند، پرهیز شود.

جوان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی شنبه شب در آیین بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی و یاران شهیدش در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) کاشان اظهار کرد: شهید رئیسی دولت را در شرایط سختی را تحویل گرفت اما تلاش کرد که وضعیت را سامان بخشد.

به گزارش ایرنا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: رسالت ما نسبت به این حادثه(شهادت آیت الله رئیسی) با توجه به اتفاقی که رخ داده بهتر معلوم می شود، امت اسلامی امتی نیست که در دل مصیبت باقی بماند بلکه مصیبت پلی برای حرکت است.

وی همچنین با تشریح برخی ابعاد شخصیتی دیگر شهدای همراه آیت الله رییسی از جمله امام جمعه فقید تبریز اظهار کرد: شهید آل هاشم فردی متواضع، مومن، مردمی و بافرهنگ بود و شهید امیرعبداللهیان نیز یک دیپلمات میدن‌دار انقلابی و درواقع حاج قاسم عرصه دیپلماسی به شمار می رفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به برخی وقایع تاریخی که از اول انقلاب برای کشور رخ داده مانند برخی ترورها، شهادت برخی بزرگان کشور و دیگر حوادث بیان کرد: ساختار نظام به گونه ای است که با سردمداری رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه، امور دچار اختلال نمی شود.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با اشاره به فشارهای روانی و رسانه ای دشمنان علیه نظام گفت: دشمن در این چند سال به اندازه همه تاریخ با ملت ایران دشمنی کرده و جنگ های رسانه ای، دیپلماتیک، تبلیغاتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی علیه کشور ما راه انداخته است.

وی با اشاره به پیچیدگی های فتنه ۱۴۰۱ و سایر رخدادها گفت: با هدایت ولی فقیه این نظام به مسیر خود ادامه می دهد و جای نگرانی نیست.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار