کد خبر: 1230706
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع عینک آفتابی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌ها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده‌اند و مشاهده می‌شود که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع عینک آفتابی خارجی در محل دپو شده است.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۲۷۳۶ عدد انواع عینک آفتابی در مارک‌های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار