کد خبر: 1222501
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبرداد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی از هجدهم فروردین ماه خبر داد.

عبدالله دارایی از اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک با حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

گفتنی است برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری #1463*500* قابل دریافت است. شماره تلفن «6369» برای اعلام شکایت و انتقاد از محل‌های اجرای طرح کالابرگ تعیین شده است. برای استفاده از این طرح اما، دولت شبکه ملی اعتبار (شما) را بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده تا با استفاده از آن، سرپرستان خانواده بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کنند و همچنین از موقعیت مکانی ۲۱۱ هزار فروشگاه‌ متصل به طرح و لیست اقلام مطلع شوند. مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

برچسب ها: البرز ، کرج ، یارانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار