کد خبر: 1204205
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

جوان آنلاین: علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

نقطه زنی با قدرت مردم جواب میدهد و بس!

زارا از عرضه مدل جدید لباس ش که در آن از نماد‌های کشتگان جنگ غزه استفاده کرده بود و مورد اعتراض و تحریم واقع شده بود عقب نشینی کرد. استارباکس و مک‌دونالد و کوکاکولای و برخی دیگر از شرکت‌های آمریکایی که رسما از رژیم حمایت می‌کنند نیز در کشور‌های مختلف دچار خسارت جدی شده‌اند. پوما اعلام کرد که دیگر از تیم فوتبال رژیم صهیونیستی حمایت نخواهد کرد و تمدید قرارداد نکرده است؛ و امثالهم ...

در زمانه‌ای که آمریکا جلوی همه می‌ایستد و محکم از رژیم کودک کش حمایت می‌کند و همه دولت‌ها را تحقیر می‌کند این مردم هستند که اینگونه فشار‌هایی را ایجاد می‌کنند تا جایی که دیروز بایدن در سخنان خود عملا گفت کشتار کیلویی در غزه، دفاع از اسراییل را سخت کرده است و آن‌ها باید در شیوه جنگیدن تجدید نظر کنند!

این یعنی موج‌های قوی و گسترده مردم اگر به سمت «هدف گیری‌های نقطه ای» بروند می‌توانند حتی مستقیما بر خود جنگ موثر باشند.

چنانچه پیش‌تر نوشتم حالا که جنگ طولانی شده نقش تشکل‌ها و موسسات مهمتر می‌شود چرا که توان انسجام بخشی و تداوم بیشتری دارند و می‌توانند انگیزه‌های عمومی موجود را جهت دهی کنند.

باید اهداف نقطه‌ای را به روز کرد و بروز داد و مردم را پای کار آن آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار