کد خبر: 1197741
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

جوان آنلاین: خیمه گاه ولایت، در کانال ایتای خود نوشت:

سخنرانی نتانیاهو آخرین دست و پا زدن‌های او است. تاریخ سخنرانی ۶ نوامبر یعنی ۴ روز پیش است. جلاد به سفیران خارجی در تل آویو می‌گوید که «جنگ اسرائیل علیه حماس "یک نبرد محلی نیست"». نتانیاهوی جلاد که زورش به کودکان و بیمارستان‌ها رسیده، و توانایی مقابله با رزمندگان حماس را ندارد، برای حفظ روحیه‌ی پایین دیپلمات‌ها میگوید: پیروزی ما پیروزی شماست.

نتانیاهو محور‌های شناختی را به دیپلمات‌های اسراییلی القاء می‌کند که بروند به کشور‌هایی که ماموریت دارند از مشاهدات میدانی این را بگویند: «اگر خاورمیانه به محور ترور بیفتد، اروپا نفر بعدی خواهد بود. "و هیچ کس در امان نخواهد بود. "» جلاد به موضوعاتی که در هفته‌های اخیر استفاده کرده بازگشته و این مبارزه را «نبرد گسترده‌تر بین تمدن و بربریت» تقسیم کرده است.

نتانیاهو میگوید: «بربریت توسط یک محور وسیع‌تر از ترور هدایت می‌شود. محور ترور توسط ایران هدایت می‌شود. این شامل حزب الله، حماس، حوثی‌ها و دیگر عوامل آن‌ها می‌شود. آن‌ها به دنبال بازگرداندن خاورمیانه و جهان به عصر تاریک هستند.» رییس پادگان تروریستی اسراییل با بی حیایی تمام جبهه مقاومت را مانعی برای رشد معرفی میکنم و مدعی است حماس و جبهه مقاومت می‌خواهند هرگونه پیشرفت به سوی صلح را از مسیر خود خارج کنند. جلاد کودکان، نوجوانان، مردان و زنان با تکرار دروغ بزرگ گفت: «پس از نابودی حماس، اسرائیل به مردم غزه «آینده‌ای واقعی، آینده‌ای سرشار از وعده و امید» ارائه خواهد کرد.»

نتانیاهو میداند که آتش بس را باید قبول کند. قبول کردن آتش بس یعنی هیبت مدعی دارنده‌ی مجهزترین ارتش جهان شکسته است و این ارتش یک ابرقدرت پوشالی است که نتوانسته در مقابل یک گروه کوچکی نظیر حماس بایستد؛ و این یعنی رژیم اسراییل که این روز‌ها دیوانه وار مشغول بمباران کودکان و زنان و بیمارستان‌ها در غزه است، درمانده و ناتوان شده است.

نتانیاهو خیلی خوب میداند که با احضار دیپلمات‌هایش از نقاط دنیا به سرزمین‌های اشغالی، نمیتواند حیثیت برباد رفته خود و رژیم جعلی را برگرداند به آن ترمیم ببخشد؛ و دیپلمات‌هایش هم نمی‌توانند دروغ‌های او را پوشش دهند و برای عمر پایان یافته اسراییل کاری کنند. دست و پا زدن‌های نخست وزیر اسراییل درحالی است که واکنش برخی دولت‌ها و مقامات اروپایی علیه جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی وارد فاز تازه‌ای شده و مخالفت رژیم صهیونیستی با متوقف شدن حملات جنون آمیز در غزه، موجودیت تل‌آویو را از نگاه برخی مقامات کشور‌ها به خطر انداخته است.

معاون نخست‌وزیر بلژیک روز گذشته از دولت خود خواست تا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال و درباره بمباران بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های غزه تحقیق کند. پترا دی سوتر (Petra De Sutter) در مصاحبه با روزنامه «نیوزبلد» با تاکید بر اینکه «زمان تحریم اسرائیل فرا رسیده است»، اظهار داشت: "بمباران مردم، اقدامی غیرانسانی است. واضح است که اسرائیل به درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس اهمیتی نمی‌دهد. "

وقتی آمریکا با کمک اسراییل و برخی کشور‌های خائن منطقه داعش را خلق کردند تا منطقه غرب آسیا «خاورمیانه» را غرق خون و خون‌ریزی کنند و از طرفی کشور‌های اسلامی را هم ضعیف کنند، در این بین اراده الهی حاج قاسم و ارتش منطقه‌ای اسلام بود که این شبکه را فروپاشید. حال که این روز‌ها اسراییل دایه مهربان‌تر از مادر برای مردم غزه شده، و شرط آزادی و آرامش مردم غزه را در نابودی حماس می‌داند، باید بداند که مردم غزه مانند محمودعباس نیستند و عملیات روانی روی آن‌ها جواب نمیدهد؛ بلکه امروز جبهه مقاومت میخواهد حقش را از اسراییل و جبهه کفر بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار