کد خبر: 1196644
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گرانفروشی لاستیک از کشف بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک و دستگیری ۴۴ متهم خبر داد.

جوان آنلاین: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک از کشف ۳۰ هزار و و ۶۵۳ حلقه لاستیک خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه با بررسی‌های میدانی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد برخی تولیدکنندگان لاستیک علیرغم تولید انبوه با احتکار لاستیک‌های تولیدی به دنبال عرضه محصولات خود در بازار نبوده که این اقدام مجرمانه علاوه بر افزایش کاذب قیمت لاستیک تولیدهای مورد نظر نارضایتی عمومی را در پی داشت، عنوان داشت: در این راستا طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین به مدت ۶ روز اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی های صورت گرفته تیم ها و گشت های بازرسی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و... تشکیل شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بازرسی و سرکشی از انبارهای کارخانه های تولیدی نمایندگی‌های فروش لاستیک و نشانگاه‌های اقتصادی آنان در دستور کار تیم‌های بازرسی قرار گرفت، بیان داشت:در اجرای این طرح۳۴ پرونده احتکار تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این گونه طرح ها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار