کد خبر: 1195641
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشستی با مدیران کل مدیریت بحران استان‌های سراسر کشور بر برخورد قاطع با متجاوزان به حریم رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌ها امری مهم و از وظایف اصلی مدیران استان است.

جوان آنلاین: محمد حسن نامی در این کارگاه آموزشی دو روزه که از سه شنبه آغاز شده است، گفت: تمامی استانداران می‌بایست از ظرفیت‌های استانداری برای لایروبی رودخانه‌ها استفاده کنند.

به گزارش سازمان مدیریت بحران کشور، وی همچنین مدیران کل مدیریت بحران استانداری‌ها را به برخورد قضایی و اخطار به افراد متخلف در زمینه ساخت و ساز در مسیر و حریم رودخانه‌ها ملزم دانست و تصریح کرد خاطیان و مسئولان بی توجه به این موضوعات، خسارات سنگینی را به بار می‌آورند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: باید به افرادی که در بستر و حریم رودخانه‌ها ساکن هستند تسهیلاتی برای جابجایی به محلی امن اختصاص داده شود.

نامی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی مدیریت بحران و ضرورت دریافت اطلاعات لایه‌ای از حریم گسل‌ها و خط گسل‌های هر استان و همچنین عرض بستر حریم رودخانه‌ها بر تهیه اطلاعات دقیق آمایش سرزمینی با استفاده از امکانات و تجهیزات روز تاکید کرد.

وی مدیران کل را به ورود به هر حوزه‌ای که می‌تواند منجر به مدیریت بحران شود، تشویق کرد و خواستار جدیت در این کار و آگاه ساختن مسئولان و توجه به اقدامات مخرب و بحران ساز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار