کد خبر: 1178617
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
منابع رسانه‌ای گزارش داده‌اند دونالد ترامپ قرار است توسط دادستان‌های ایالت جورجیا به تلاش برای جعل سند متهم شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دادستان‌های ایالت جورجیا قرار است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به تلاش برای جعل سند متهم کنند.

اسکای‌نیوز گزارش داده این اتهام در سندی که روی وب‌سایت دادگاه «فالتون» قرار گرفت مطرح شده بود، اما اندکی بعدتر حذف شد.

هنوز مشخص نیست چرا سند مذکور از روی وب‌سایت حذف شده است. یک سخنگوی دادگاه منطقه‌ای گفته اینکه علیه ترامپ این اتهام مطرح شده «دقیق نیست.»

وی اضافه کرد که نمی‌تواند بیشتر از این درباره موضوع نظر بدهد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش از این در مجموع با ۷۸ اتهام در سه پرونده جنایی مجزا مواجه شده که علاوه بر پرونده حمله به کنگره آمریکا در ششم ژانویه، شامل تحقیق درباره نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده بعد از ترک کاخ سفید و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ است.

با وجود این پرونده‌ها ترامپ همچنان در نظرسنجی‌های انتخاباتی در مقابل سایر نامزد‌های جمهوری‌خواه برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات ۲۰۲۴ پیشتاز است. طبق نتایج یک نظرسنجی جدید که دوشنبه منتشر شد، ترامپ با کسب برتری ۳۷ درصدی بر نزدیک‌ترین رقیبش، «ران دسانتیس» همچنان پیشتاز بلامنازع رقابت مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای تعیین نامزد نهایی حزب در انتخابات ۲۰۲۴ است.

هیچ یک از دیگر چهره‌های رقابت مقدماتی حزب جمهوری‌خواه که نامشان در نظرسنجی «نیویورک تایمز/سی‌ینا کالج» مطرح شد، نتوانستند بیشتر از سه درصد آرا را به دست آورند. «مایک پنس» معاون ترامپ در دوره ریاست‌جمهوری، «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و «تیم اسکات» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی هر کدام در این نظرسنجی سه درصد رای کسب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار