کد خبر: 1160702
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
ویژه برنامه «پناهم بده» با محوریت سلامت معنوی چهارشنبه دهم خرداد ماه به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)، از شبکه رادیویی سلامت به روی آنتن می رود.

ملیحه کاظمی، تهیه کننده برنامه پناهم بده در این باره می گوید: این ویژه برنامه چهارشنبه دهم خرداد ماه از ساعت 8 تا 10 صبح روانه آنتن می شود. تلاش کرده ایم در قالب آیتم های متنوع یک برنامه شاد را برای مخاطبان فراهم کنیم. محوریت برنامه سلامت معنوی در این روز فرخنده است و برنامه از مشهد از رادیو سلامت پخش می شود.
وی ادامه می دهد: محوریت اصلی برنامه تاثیر زیارت و حضور در اماکن مذهبی بر رشد مولفه های دینی در افراد، خصوصا از دوران کودکی و نوجوانی است. برنامه شامل بخشهای متنوعی، خصوصا گفتگو با کادر درمان حاضر در بیمارستان رضوی در شهر مشهد و گفتگو با خادمین پزشک حرم رضوی .....است.
این تهیه کننده در پایان می گوید: ما در این برنامه به ویژگی های متمایز اماکن زیارتی می پردازیم که چه تاثیراتی بر روح انسان دارد. همچنین در این برنامه مستند گزارشی هم پخش می کنیم و با مسافران راه آهن درباره سفرشان به مشهد مقدس صحبت خواهیم کرد. در مجموع بسته متنوعی را برای این روز تهیه کردیم. ضمن اینکه امروز سه شنبه هم این ویژه برنامه از ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. گویندگی برنامه هم به عهده سیما رستگاران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار