کد خبر: 1160035
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
رئیس پلیس فتای استان خبرداد
رئیس پلیس فتای استان گفت: اشخاصی که با راه اندازی صفحات اینستاگرامی اقدام به توزیع گسترده قرص های غیرمجاز در این بستر می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رسول جلیلیان با اعلام این خبر بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا در حین گشت زنی اینترنتی و رصد فضای مجازی با صفحاتی که اقدام به توزیع قرص های غیرمجاز می‌کردند روبرو و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی ۴ نفر در خصوص توزیع قرص های غیرمجاز از طریق اینستاگرام شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی قرص غیرمجاز کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر برآورد کارشناسان متهمان تاکنون از طریق عرضه داروهای غیر مجاز ۴ میلیارد ریال درآمد زایی داشته اند.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به کاربران اینترنتی توصیه می کنیم که به هیچ وجه به صفحات غیر قانونی که اقدام به توزیع اقلام دارویی می نمایند اطمینان نکنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه موضوع را از طریق مرکز فوریت های سایبری با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اعلام کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار