کد خبر: 1159653
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
خشم لیورپولی‌ها از موفقیت منچستریونایتد
برتری ۴ بر یک منچستریونایتد مقابل چلسی در جریان دیدار معوقه دو تیم از هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان باعث شد شیاطین سرخ با ۷۲ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود و عملاً به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد راه پیدا کنند.
فریدون حسن

صعود منچستر، اما برای رقیب دیرین این تیم بسیار گران تمام شد. لیورپول با پیروزی منچستر حالا دیگر هیچ شانسی برای رسیدن به رده‌های بالاتر ندارد. آن‌ها امیدوار بودند که منچستر در دو بازی پیش‌روی خود امتیاز از دست بدهد تا آن‌ها شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشند، اما منچستر رقیب را کنار زد و خود راهی لیگ قهرمانان اروپا شد.
سرمربی منچستر بعد از برتری مقابل چلسی گفت: «لیگ برتر انگلیس به خاطر سختی‌هایی که دارد گاهی اوقات به این شکل است. این باشگاه متعلق به لیگ قهرمانان اروپاست. کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این لیگ کار آسانی نیست، چون تیم‌های زیادی برای این هدف رقابت می‌کنند. وقتی هم شما به این هدف دست پیدا می‌کنید، کار بزرگی انجام داده‌اید. ما هنوز به آن جایگاه مدنظرمان نرسیده‌ایم، اما به لیگ قهرمانان بازگشتیم که به نظرم این گامی واقعاً بزرگ بود.» تنهاگ که شاگردانش روز ۱۳ خرداد‌ماه باید فینال جام حذفی انگلستان را مقابل من‌سیتی بازی کنند، ادامه داد: «فینال جام حذفی بازی بزرگی خواهد شد؛ بنابراین باید خودمان را به خوبی برای رویارویی با منچسترسیتی آماده کنیم و این شانس را به خود برای کسب جام بدهیم. پیش از آن، اما باید روی بازی پایانی فصل لیگ برتر با فولام تمرکز کنیم و در کنار آن برای بازی با منچسترسیتی آماده شویم.».
اما روند موفقیت‌های منچستریونایتد برای لیورپولی‌ها بسیار عذاب‌آور است، به‌گونه‌ای که حتی محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول هم نتوانست خشم خود را از پیروزی‌های منچستر پنهان کند. لیورپول که با ارائه بازی‌های ضعیف خود به رقبا این فرصت را داد تا این تیم را پشت سر بگذارند حالا فقط حسرت حضور در لیگ قهرمانان را می‌خورد. محمد صلاح در این خصوص در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت: «من کاملاً ویران شده‌ام. مطلقاً هیچ بهانه‌ای برای این وجود ندارد. ما تمام امکانات لازم برای صعود به لیگ قهرمانان سال آینده را داشتیم و شکست خوردیم. ما لیورپول هستیم و راهیابی به این رقابت‌ها حداقل اتفاق ممکن است. متأسفم، اما برای یک پست نشاط‌آور یا خوشبینانه خیلی زود است. ما، شما (طرفداران لیورپول) و خودمان را ناامید کردیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار