کد خبر: 1158637
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

بابک حمیدیان آرزو داشته است در نقش شهید بروجردی بازی کند و وقتی پیشنهاد بازی در فیلم «غریب» را به او دادند، شوکه می‌شود که به آرزویش رسیده است.
محمدحسین لطیفی، کارگردان فیلم «غریب» درباره انتخاب بازیگر نقش شهید بروجردی در این فیلم می‌گوید: «من احساس می‌کردم وقتی از بابک حمیدیان برای این نقش دعوت کنیم، به عنوان یک بازیگر پاسخ منفی بدهد. این انتظار را واقعاً داشتم، اما وقتی پیشنهاد مطرح شد، متوجه شدیم او سال‌ها در انتظار ایفای این نقش بوده است. خودش می‌گفت، سال‌ها هر بار از اتوبان کردستان رد می‌شده و تصویر شهید بروجردی را می‌دیده، دوست داشته است، نقش او را بازی کند و وقتی این پیشنهاد را دادیم، حتی شوکه شده که واقعاً آرزویش برآورده می‌شود.»
لطیفی ادامه می‌دهد: «بابک بلادرنگ این پیشنهاد را پذیرفت و همه چیز از اینجا آغاز شد. او طوری با این نقش ارتباط برقرار کرد که در لحظاتی از پشت صحنه اگر دوربین می‌گذاشتم و حال و هوای او را ضبط می‌کردم، کسی باور نمی‌کرد او بابک حمیدیان است. گویی اصلاً متوجه اتفاقاتی که قرار بود با آن مواجه شود و مثلاً لباسش خاکی یا گلی شود، نبود، حتی در تمرینات مربوط به پیش از آغاز کار مدام پیشنهاد‌هایی را مطرح و با خودش کار می‌کرد. او با نزدیکان شهید ارتباط نزدیک گرفت تا به نقش برسد. حین ضبط هم خیلی نیازی به هدایت و کارگردانی من نداشت و عموماً درست نقشش را ایفا می‌کرد. بروجردی فیلم «غریب» را به معنای واقعی بابک حمیدیان خلق کرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار