کد خبر: 1158317
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس گفت: اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در دستور کار مدیریت شهری است.

بهنام فخری در حاشیه بازدید امام جمعه شهرستان فردیس، اعضای شورای اسلامی شهرستان و شهردار فردیس از روند اجرایی پروژه های عمرانی سطح شهر، با اشاره به اینکه پروژه های ساختمان ستاد مرکز شهرداری و ساختمان شهرک راه آهن چند سال بلاتکلیف بودند، اظهار کرد: این پروژه ها در کمتر از ۵ ماه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشتند که شایسته تقدیر است.
وی در ادامه با بیان اینکه برخی پروژه های عمرانی آنقدر بزرگ است که مدیران سابق علاوه بر دانستن موضوع جرات و همت ورود به آن را نداشتند، گفت: مسئله کنار گذر شرقی، کنار گذر جنوبی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همگی از مسائلی بود که در گذشته نیز احساس می شد اما مدیران شهری اعتمادی برای انجام کار های زمان بر نداشتند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه دیر یا زود فردیس نزدیک ب یک میلیون نفر می‌رسد، تصریح کرد: این مهم بر لزوم توجه و تلاش بیشتر برای اجرای پروژه های عمرانی تاکید دارد.وی با بیان اینکه کنار گذر فردیس را با حمایت فرماندار، پیگیری های امام جمعه شهرستان و همچمین نماینده مردم فردیس در مجلس شورای اسلامی توانستیم مصوبه ای را برای دریافت بودجه دریافت کنیم، افزود: اکنون برای تخصیص بودجه در قدم های آخرهستیم.

فخری با اشاره به اینکه شناسایی گره های ترافیکی فردیس در دستور کار قرار دارد، گفت: توافقی بزرگ برای کاهش ترافیک در بلوار کچویی با سازمان زندان ها در دستور کار قرار دارد. قرار است در این توافق زندان کچویی عقب نشینی نماید و طرح ترافیکی شهرداری در آنجا اجرا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار