کد خبر: 1151837
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
رئیس جمهور:
رئیس‌جمهور در مراسم رژه روز ارتش با تاکید بر اینکه کوچکترین اقدامی علیه کشور توسط دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود گفت: پیام نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نیروهای آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سخنان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه‌شنبه (۲۹ فروردین‌ماه) پیش از آغاز مراسم رژه روز ارتش که در مقابل حرم مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه هایی همچون خدا باوری، خودباوری و مردم باوری دارد.

وی افزود: خدا باوری اندیشه دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزش‌های الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می‌کند. ارتش ایران در دنیا افتخار دارد که ولایت مدار است و تحت زعامت جانشین امام عصر خدمت می‌کند و دستور و فرمان او را که فرمان الهی است به جان می خرد. امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و ارتش ما ارتشی مجهز، بروز و به هنگام است.

رییس جمهور گفت: ما شاهد بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم که جلوه ما می توانیم است. ارتش از تهدیدها فرصت می‌سازد و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد. ارتش به مردم عشق می وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد. ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه ای در کشور پیش می آید ارتش در کنار ملت است.

رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است و مرزبانی از مرزهای کشور را به عهده دارد. ارتش در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می بینند. نیروهای مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند، نیروهای مسلح ما دست آن را به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: نیروهای فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان و به نفع منطقه است. حضور نیروهای بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند. اما نیروهای مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند. نیروهای مسلح ما در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند. اما بیگانگان فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند. قدرت نیروهای مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیروهای مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه حراست کردند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار