کد خبر: 1140309
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهم‌ترین و مبنایی‌ترین قرارگاه ما در سازمان بسیج قرارگاه تعلیم و تربیت است که برگزاری این مجمع نشانه‌ی اهمیت این عرصه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج که امروز (دوشنبه) در مشهد برگزار شد، با تشریح اهمیت موضوع تعلیم و تزکیه، گفت: مهم‌ترین و مبنایی‌ترین قرارگاه ما در سازمان بسیج قرارگاه تعلیم و تربیت است که برگزاری این مجمع نشانه اهمیت این عرصه است.

وی افزود: باورمان این است مسیر تربیت نسل جوان مؤمن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است که بدون تعارف یک ظرفیت بی‌بدیل و کم‌نظیر محسوب می‌شود و همه شبکه فرماندهی و مدیریتی در سپاه و بسیج مقوم و تقویت‌کننده آن خواهد بود.

اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج، با محوریت معاونت تعلیم و تربیت بسیج مستضعفین از اول تا سوم اسفند در مشهد با حضور اساتید و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها، فرماندهان ۱۴ سپاه استانی، مسئولین حوزه‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه‌های استانی و سرشبکه‌های تربیتی بسیج در شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر