کد خبر: 1136912
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

۲۴۶ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
به گزارش خانه ملت، در بخشی از این بیانیه آمده است: آنچه این انقلاب را از دل حوادث سخت و تقابل‌های خصمانه دشمنان آزادی و عدالت به سلامت عبور داده است رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری که در سایه خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت و امنیت به واسطه عظمت و ایثار ملت شریف ایران همچنان درخشان و افتخارآمیز باقی مانده است استقلال، اقتدار و مقاومت مثلث قدرت ملت ایران بوده و دشمنان این ملت تاکنون نتوانسته‌اند با تحریم‌ها و تحریف و جنگ‌های روانی و رسانه‌ای این مثلث قدرت را خوشه‌دار کنند.
فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم‌گیری و سیاست بازی قرار داد.
در پایان این بیانیه آمده است: ما نمایندگان ملت ایران ضمن تشکر از پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه از این تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و آرزوی توفیقات و طول عمر با عزت برای ایشان داشته و با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ملت عزیز درخواست حضور حماسی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار