کد خبر: 1136715
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
نمایندده ولی فقیه در مازندران گفت: بیعت نیروی هوایی و پیوستن به مردم سبب شد تا پیروزی انقلاب اسلامی شتاب و جهش داشته باشد.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح سه شنبه در دیدار با کارکنان نیروی هوایی مجتمع آموزشی محمودآباد با گرامیداشت حماسه ۱۹ و ۲۲ بهمن اظهار داشت: پیوستن نیروی هوایی و بیعت با حضرت امام راحل نوعی فداکاری و خطرپذیری بود و این نیرو با اعتقاد دست به این اقدام زده است.

وی با بیان اینکه نیروی قدرتمند هوایی همیشه در خدمت ملت و تبعیت از مقام فرماندهی کل قوا است، افزود: پیام ۱۹ دی وفاداری، حفظ امانت و تعهد است و باید آن را ارج نهاد و اقدام نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ضربه‌ای به رژیم گذشته بود و انقلاب جان تازه ای گرفت.

وی ادامه داد: با بیعت نیروی هوایی با حضرت امام راحل انقلابیون جان گرفتند و این مسئله برای رژیم گذشته سخت و سنگین بود و بقایای رژیم با حرکت نیروی هوایی ناامید شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حرکت ۱۹ بهمن سال ۵۷ نیروی هوایی پیروزی انقلاب اسلامی را جهش و شتاب بخشید، گفت: بهنگام بودن اقدام نیروی هوایی در خور توجه است و روحیه انقلابی را بین نیروها جاری و ساری کنیم.

در این مراسم درجه سرهنگ تمامی به فرمانده مجتمع آموزشی نجات خدمه محمودآباد توسط نماینده ولی فقیه در مازندران اهدا شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار