کد خبر: 1136445
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
در جلسه ای با حضور مخبر مطرح شد
در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۲ بهمن خبر داده شد.
 

جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد و جزئیات و موانع اجرایی مصوبات مذکور با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

مخبر در این جلسه اهتمام ویژه و تلاش مجدانه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفر را مورد تأکید قرار داد و تاکید کرد: مصوبات این سفر باید حتماً با قوت اجرایی شود تا بخشی از مسائل و مشکلات مردم استان از این طریق مرتفع گردد.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری اینکه استان سیستان و بلوچستان از تنش آبی جدی رنج می‌برد، وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد جزئیات فنی و مسائل کارشناسی مصوبات مرتبط با آبرسانی به استان را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند تا موانع پیش روی اجرای این تصمیمات هر چه سریع‌تر برطرف شود.

در این جلسه که وزرای نفت و نیرو، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و سایر رؤسای دستگاه‌های مربوطه نیز حضور داشتند، برخی موانع اجرایی مصوبات سف

 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار