کد خبر: 1135947
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به فضل الهی همانطور که با روحیه جهادی و انقلابی توانستیم از جنگ تحمیلی پیروزمندانه خارج شویم قطعاً از جنگ اقتصادی نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور صبح امروز به مناسبت میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و نکوداشت روز پدر با پدر بزرگوار شهیدان احمد، محمود و عباس میرمحکم دیدار و این روز فرخنده را به ایشان تبریک گفت.

وی در این دیدار صمیمی با ابلاغ سلام و تحیت آیت الله رئیسی از صبر و روحیه بالای پدر شهیدان تجلیل و با تبریک میلاد امام علی و روز پدر برای وی سلامتی و عزت و سربلندی روزافزون آرزو کرد.

معاون رئیس جمهور در ابتدای این دیدار بیان کرد: رئیس جمهور و اعضای هیات دولت خود را مدیون خون پاک فرزندان برومند شما والدین شهیدان می‌دانند و همراه با مردم از هیچ کوششی برای استمرار خط نورانی شهدا دریغ نخواهند کرد.

وی روحیه بالای والدین شهیدان را ستودنی و نشات گرفته از ایمان عمیق آنان دانست و اظهار کرد: والدین شهیدان با همین روحیه و بر اساس مکتب سیدالشهدا و ائمه اطهار فرزندانی تربیت کردند که عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون پاک آنان است و امروز هم راست قامت و محکم از راه پرفروغ فرزندان خود دفاع می‌کنند و حقیقتاً با حضور در بین والدین شهدا و مشاهده این چنین روحیه ای، برای خدمت به مردم انرژی و نشاط می‌گیریم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به توصیه پدر بزرگوار شهیدان میرمحکم در خصوص حرکت پشت سر رهبر عزیز و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد: دولت با توجه به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، همه توان خود را به کار گرفته است تا از مشکلات و نگرانی‌های مردم گره گشایی کند و به فضل الهی همانطور که با روحیه جهادی و انقلابی توانستیم از جنگ تحمیلی پیروزمندانه خارج شویم قطعاً از جنگ اقتصادی نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

پدر شهیدان میر محکم در این دیدار صمیمی با اظهار خوشحالی از حضور معاون رئیس جمهور و توجه دولت به خانواده شهیدان خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد و گفت: خانواده شهدا از اینکه رئیس جمهور و اعضای دولت پیرو صدیق سخنان سید بزرگوار و، ولی فقیه مان هستند خوشحال هستیم و انتظار داریم مشکلات مردم و جوانان را به سرعت برطرف کنند.

شهیدان احمد، عباس و محمود طی سال‌های ۶۴ تا اوایل سال ۶۵ به ترتیب در سنین ۱۶، ۱۹ و ۳۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است؛ به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر برخی از اعضای دولت، معاونین رئیس جمهور و شماری از مدیران ارشد دولتی با خانواده معظم شهدا دیدار کردند و در این راستا بیش از ۷۰ دیدار با پدران چند شهیدی به نمایندگی از هیات دولت در سراسر کشور انجام می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار