کد خبر: 1134757
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
وحیدی:
وزیر کشور درباره وضعیت نامناسب هوا در منطقه زلزله‌زده خوی، گفت: همه مسئولان به دنبال این هستند کمبود‌ها سریعاً جبران شود.

احمد وحیدی روز چهارشنبه پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون عمران نیازمندی‌های مان درباره لایحه بودجه سال آینده را بیان کردیم و ان شاءالله با همکاری نمایندگان در قانون بودجه ۱۴۰۲ موارد مطروحه پیش بینی خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: درباره موضوعات متعددی نظیر حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند، تعیین تکلیف اراضی، قطار‌های شهری و همچنین سایر مسائل عمرانی پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

وحیدی درباره آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی گفت: مسئولان اعم از استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های امدادرسان در منطقه زلزله زده مستقر هستند و کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب هوا در منطقه زلزله زده خوی عنوان کرد: هوا در این منطقه بسیار سرد بوده و مردم احتیاج دارند، کمک‌ها و امدادرسانی‌ها به فوریت صورت بگیرد. البته امدادرسانی و سایر کار‌ها انجام شده، اما همه مسئولان به دنبال این هستند کمبود‌ها سریعاً جبران و مردم به سرعت به حالت استقرار مناسبی برسند.

حضور وزیر کشور در کمیسیون عمران مجلس

عبدالجلال ایری در توضیح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص بررسی بند‌ها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان اجرایی کشور بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یازدهم ادامه داد: در ابتدای نشست احمد وحیدی وزیر کشور ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه‌های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و عقب ماندگی در نوسازی این ناوگان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پیشبرد برنامه‌های ایجاد شهر هوشمند، تامین ماشین آلات آتش‌نشانی و بروزرسانی طرح‌های هادی و تفصیلی، سازمان مدیریت بحران و. به بیان پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه سال آتی و درخواست‌های خود از کمیسیون عمران مجلس پرداخت.

ایری ادامه داد: در ادامه نشست میزبان حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران بودیم. وی توضیحاتی در خصوص موانع و چالش‌های پیش روی توسعه سواحل مکران به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت کشور و تبدیل مکران به هاب منطقه در حوزه، اقتصادی، انرژی و ترازیتی و همچنین مرکز احداث صنایع آب بر و وجود مشکلات زیر ساختی آن اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در صحن کمیسیون گزارشی از پیشرفت برنامه‌های ساخت مسکن روستایی و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ارائه کرده و سپس پیشنهادات و درخواست‌های خود را در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ بیان کرد. نمایندگان نیز هرکدام به بیان نظرات و پیشنهادت خود پیرو اولویت‌های دستگاه‌ها حاضر پرداختند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار