کد خبر: 1134714
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون اعتبار مربوط به خرید قیر برای طرح‌های عمرانی را به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: در جلسه امروز عصر کمیسیون، تبصره یک لایحه بودجه که مربوط به فروش نفت است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مهم‌ترین مصوبه کمیسیون درباره میزان اعتبارات تخصیص یافته برای قیر به منظور اجرای طرح‌های عمرانی بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به جای تخصیص قیر رایگان تصمیم گرفته تا قیر را به پالایشگاه‌ها بفروشد و اعتبار آن را بین دستگاه‌های مربوطه تقسیم کند که البته در این باره بر این نکته تأکید شده که اعتبار مربوطه فقط برای خرید قیر باید هزینه شود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار را برای این بخش اختصاص داده بود که اعضای کمیسیون در مصوبه امروز خود مقرر کردند که این اعتبار به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار