کد خبر: 1133632
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل تعاونی‌های مسکن جهش با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اولویت وزارت تعاون، خانه‌دار شدن جامعه کارگری، کارمندی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است.

«سیدصولت مرتضوی» در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری مسکن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه با تأکید بر لزوم کاهش هزینه‌های زیرساختی و تولید مسکن اظهار کرد: تحقق شعار ساخت ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم، نیازمند عزم جهادی است.

وی تأکید کرد: دولت سیزدهم با تمام توان در بخش مسکن ورود کرده است.

تهیه و ابلاغ اساسنامه و دستورالعمل نحوه تشکیل تعاونی مسکن جهش

«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به قانون جهش تولید مسکن گفت: وزارت تعاون بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک با وزارت راه و شهرسازی در تولید و تأمین ۴۰۰ هزار واحد مسکونی مناسب برای خانواده‌های کارگری، کارمندی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در قالب تعاونی‌های مسکن مشارکت دارد.

وی از تهیه و ابلاغ اساسنامه و دستورالعمل نحوه تشکیل تعاونی مسکن جهش به ادارات‌کل سراسر کشور خبر داد و گفت: ۲۷ تعاونی مسکن جهش در استان‌های آذربایجان‌شرقی، ایلام، مرکزی و کرمان با ظرفیت احداث ۷ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی در حال تشکیل است.

معاون امور تعاون افزود: تا پایان سال جاری، حدود هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن جهش افتتاح می‌شود.

مسکنی از ساخت ۲ هزار واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید گلبهار، مشارکت در ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه همکاری اتاق تعاون ایران، مشارکت در تولید ۵ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرداری تهران، همکاری و مشارکت در احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دانشگاه آزاد اسلامی را مهم‌ترین اقدامات معاونت امور تعاون در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن عنوان کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار