کد خبر: 1132140
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
هدف گرفتن سپاه با گرای منافقین توسط اروپایی‌ها معنای خاصی دارد؛ پیش‌ازاین جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای در مقاله‌ای درباره پشت پرده قطعنامه علیه سپاه پاسداران آن را مقدمه اقدامات بیشتر خوانده بود.
زمستان سال ۱۳۸۶ روزنامه کارگزاران که مواضع حزب کارگزاران سازندگی را منتشر می‌کرد دریکی از ستون‌های صفحه سیاسی خود خبر از برگزاری نشست دانشجویان دفتر تحکیم وحدت (طیف رادیکال و خود خوانده) داده و نوشته بود که در این گروهک اعضای شورای تهران خود را برگزیده است. در این خبر با معرفی اعضای جدید این گروهک شبه دانشجویی یک نام قابل‌توجه نیز ذکرشده بود، شبنم مدد زاده دانشجوی دانشکده تربیت‌معلم کرج ازجمله افرادی بود که توسط این تشکیلات رادیکال به عضویت شورای مرکزی درآمده بود.

انتخاب این عنصر ضدانقلاب در یک گروهک دانشجویی جالب‌توجه بود، خانواده مددزاده همگی سابقه عضویت در فرقه منافقین را داشته و حتی برخی از آن‌ها در کمپ تروریستی اشرف ساکن بودند، باوجود چنین سابقه سیاهی مدد زاده توانسته بود به عضویت شورای مرکزی یک تشکیلات دانشجویی تندرو درآمده که آن روزها در استخدام اصلاح‌طلبان قرار بوده و مأموریت داشت فضای دانشگاه را به سود چپ‌ها ملتهب کند.

ورود مدد زاده به تشکیلات طیف علامه نیز اتفاقی نبوده است! در جلسه‌ای که برای انتخاب اعضای جدید در منزل یکی از عناصر ضدانقلاب در اطراف دانشگاه تهران برای این موضوع تشکیل می‌شود، یکی از حاضران به انتخاب مدد زاده انتقاد کرده و مواضع تروریستی او را نزدیک گروهک منافقین می‌داند؛ اما اکثریت حاضر در نشست اعلام می‌کنند که ضدانقلاب برای ادامه حیات خود نیاز به وحدت در عین کثرت داشته و حتی باید با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز کار مشترک کرد. محمد ملکی که به‌عنوان ناظر در این جلسه حاضرشده بود در دفاع از شبنم مددزاده می‌گوید که منافقین هم بخشی از اپوزیسیون است و باید با آن کارکرد!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

عضو گروهک منافقین مورد حمایت اصلاح‌طلبان

پرواز پرستوی فرقه روی سر ضدانقلاب

مدتی پس‌ازاین انتصابات درون فرقه‌ای شبنم مددزاده و برادرش فرزاد توسط یکی از نهادهای اطلاعاتی دستگیر شده و مشخص می‌شود این افراد سرپل همکاری منافقین بوده‌اند، این خواهر و برادر بانفوذ میان ضدانقلاب داخلی و برخی احزاب اصلاح‌طلب نقش رابط را بازی می‌کرده‌اند. عجیب آنکه پس از بازداشت این دو عضو تشکیلاتی منافقین برخی اصلاح‌طلبان با صدور بیانیه دستگیری این دو عنصر نفاق را خلاف حقوق بشر خواندند. ازجمله این افراد شیخ فتنه مهدی کروبی بود که در وب‌سایت خود تمام خبرهای مربوط به این دو فرد را پوشش لحظه‌به‌لحظه می‌داد.

مددزاده و برادرش فرزاد پس از پایان محکومیت از ایران خارج شدند، در ابتدا فرزاد مددزاده به کمپ تروریستی لیبرتی رفته و ازآنجا عازم اردوگاه مخوفی در آلبانی می‌شود، شبنم مدد زاده نیز به‌صورت پنهانی از کشور خارج‌شده و تا مدتی از او خبری در دسترس نبود، اما این عامل تروریستی منافقین به ناگهان اعلام حضور می‌کند.

دریکی از نشست‌های گروهک منافقین در پاریس مریم رجوی سرکرده گروهک از شبنم مدد زاده می‌خواهد پشت تریبون آمده و از تجربیات خود در نفوذ میان گروه‌های مختلف ضدانقلاب در ایران بگوید، در آن جلسه علاوه بر خانواده مدد زاده چند میهمان ویژه نیز در نشست منافقین حضور داشتند؛ ازجمله این افراد فرزند محمد نوری‌زاد کارگردان سابق بود. پس از انتشار تصاویری از فرزند نوری‌زاد این عنصر آشوب‌طلب در بیانیه‌ای که در سایت العربیه وابسته به سازمان استخبارات سعودی منتشرشده بود نوشت که مجاهدینِ امروز (فرقه منافقین) را، با اسلحه‌ای که به مجامع جهانی تحویل داده‌اند، معترضانی می‌دانم در هیاهو. هواداری از اینان را چه ایراد؟ که در محدودهٔ حرف، خواستار خواسته‌های خودند!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

عکس/ سحام نیوز وب‌سایت حزب اعتماد ملی از منافقین به صورت علنی حمایت می‌کند

شبنم مدد زاده پس از حضور در نشست منافقین در یک سخنرانی نیز در مقر پارلمان اروپا نیز شرکت می‌کند، یکی از اعضای جداشده از منافقین بعدها فاش کرد که به دلیل لابی‌هایی که منافقین با خرج کردن پول‌های سیاه در پارلمان اروپا لابی داشته و هر از چند گاهی اعضای این گروهک تروریستی می‌توانند در این مقر سخنرانی ضد ایرانی انجام دهند، این عضو جداشده از منافقین در ادامه می‌گوید که پارلمان اروپا به دو دلیل از منافقین استقبال می‌کند، از سویی می‌تواند از این گروهک بدسابقه و تروریستی به‌عنوان ابزاری برای فشار سیاسی علیه مردم ایران استفاده کند و از سوی دیگر از مواهب پول‌های آلوده منافقین که اغلب از مسیر قاچاق مواد مخدر و نیز قاچاق انسان تأمین می‌شود بهره ببرد.

این عضو جداشده از فرقه منافقین تأکید می‌کند که این گروهک برای نزدیک شدن به نمایندگان پارلمان اروپا حتی از شگردهایی فریب‌دهنده چون پرستو (استفاده ابزاری از زنان در جهت بهره‌برداری سیاسی) نیز استفاده کرده است! البته شبنم مدد زاده مانند بسیاری دیگر از اعضای منافقین خیلی زود در باتلاق بردگی در کمپ تروریستی آلبانی محو می‌شود، اما تصویب یک قطعنامه ضد ایرانی در مقر پارلمان اروپا باعث شد تا نام این برده حلقه‌به‌گوش منافقین بار دیگر شنیده شود.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

ممد زاده در کنار مریم رجوی لیدر فرقه در نشست پاریس

اهداف پنهان یک پیش‌نویس تروریستی علیه سپاه

روز پنجشنبه پارلمان اروپا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «گروه‌های تروریستی» اتحادیه اروپا است را به تصویب رساند. اقدامی که از میانه‌های اغتشاشات در ایران از سوی برخی مقامات اروپایی و به‌ویژه وزیر خارجه آلمان مطرح و درنهایت امروز این قطعنامه تصویب شد، البته قطعنامه مذکور بایستی در شورای اروپا بررسی‌شده و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

پس از تصویب این پیش‌نویس نیم‌بند شبنم مددزاده از اعضای گروهک منافقین تصویری از خود در مقر پارلمان اروپا منتشر کرد که با واکنش گسترده‌ای از سوی فعالان فضای مجازی روبرو شد، به اعتقاد مفسران سیاسی این عکس نشان از آن داشت که در پشت یک قطعنامه تروریستی علیه مردم ایران بار دیگر شبح گروهک منافقین قرار دارد. عجیب‌تر آن‌که پیش از رأی‌گیری برای این پیش‌نویس تروریستی برخی از عناصر ضدانقلاب با برپایی یک تجمع چند ده‌نفره مضحک روبه‌روی پارلمان اروپا به استقبال تصویب آن رفته بودند، پس‌از برگزاری این سیرک تبلیغاتی حسین درخشان از عناصر ضدانقلاب در یک افشاگری قابل‌توجه نوشت: سالهاست همه می‌دانند که پارلمان اروپا توی مشت مجاهدین (منافقین) است. رأی درخواست افزودن سپاه هم به فهرست تروریزم را هم سال‌ها مجاهدین (منافقین) لابی کردند که امروز به ثمر نشست. ولی نمی‌دانم آن تجمع استراسبورگ برای مخفی کردن نقش مجاهدین (گروهک منافقین) در پروژه بود یا مصادره کردنش!

به نظر می‌رسد که در این اقدام ضد ایرانی بار دیگر نام منافقین به‌عنوان یک گروهک تروریستی و بدسابقه بیش از دیگران شنیده می‌شود، اگر این گروهک بدنام و جلاد در دهه شصت از کودک سه‌ساله تا پیرمرد نودساله را در خیابان ترور کور مسلحانه می‌کرد، حالا نیز پشت با ترفندهایی آلوده چون فساد جنسی، رشوه، قاچاق و پول‌شویی همچنان در نقش یک مزدور برای سرویس‌دهی به بیگانگان مشغول کار است.

سپاه پاسداران و همه دشمنان آن!

اما هدف گرفتن سپاه با گرای منافقین توسط اروپایی‌ها معنای خاصی دارد، پیش‌ازاین جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای در مقاله‌ای درباره پشت پرده قطعنامه علیه سپاه پاسداران آن را مقدمه اقدامات بیشتر خوانده و نوشته بود که غرب با نوشتن بیانیه‌ها و قطعنامه‌های ضد ایرانی، حجم بی‌سابقه تبلیغات جهانی و جنجال بر روی برنامه هسته‌ای به دنبال یک طوفان سیاسی است.

بر اساس تحلیل مقامات غربی، تجربه چندین دهه رویارویی با تهران نشان داده این کشور به‌آسانی در مقابل فشارهای آمریکا کوتاه نخواهد آمد و در این میان شناخت ابزارها و روش‌های مؤثر برای تغییر رفتار ایران، از ضرورت‌های جدی در هرگونه اعمال فشار علیه این کشور است. دستیابی به مدل چگونگی افزایش تأثیر و کارآمد کردن اقدامات علیه ایران نیزبسیارمهم است. تجربه ثابت کرده است که «زور و تعامل» به‌عنوان دو عنصر هم‌افزا می‌تواند راهبرد فشار «تحریم، تهدید و تحدید» مؤثر غرب علیه ایران را نیز به ارمغان آورد.

اقدامات راهبردی کشورهای غربی با محوریت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سازمان دفاعی-امنیتی که مولد ظرفیت‌های استراتژیک است، عامل تعیین‌کننده‌ای در صیانت از نظام اسلامی و ظرفیت‌های استراتژیک آن دارد. ازاین‌رو این رفتار و احیاناً اقدام آن‌ها در پیاده‌سازی راهبردهای منطقه‌ای و بین‌المللی بر چند مفروض روشن استوار است. غرب بر اساس مفروضات محاسبه‌شده در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این سازمان انقلاب را درکانون توجه راهبردی سیاسی، امنیتی و حقوقی خود قرار داده است.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

۱- سپاه عامل بقای جایگاه رهبری و پیاده‌سازی سیاست‌ها و تدابیر اوست.

۲- سپاه نقش کلیدی در طراحی و تداوم و پیشبرد سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

۳- سپاه کلید صیانت و تداوم جمهوری اسلامی در شرایط بحران و صلح است.

۴- سپاه نقش اساسی در طراحی زیرساخت‌های هسته‌ای، موشکی، پهپادی و تسلیحات راهبردی ایران دارد.

۵- تقویت جریان‌های میانه‌رو (اصلاح‌طلبان) در داخل ایران بدون تضعیف سپاه ممکن نیست.

کنار هم قرار دادن این مفروضات به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا در حال حاضر تصویب یک پیش‌نویس در پارلمان اروپا برای همه عناصر متضاد مطلوب است، در این پروژه غربی‌ها (با هدایت آمریکا)؛ گروه‌های مختلف ضدانقلاب و رفورمیست‌های داخلی هر سه ‌به ‌یک‌میزان مشخص بهره خواهند برد.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

همپوشانی تحلیلی ویژه میان آمریکایی‌ها، منافقین و اصلاح‌طلبان درباره سپاه

البته در صورت اجرای این طرح ضد ایرانی و قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی هر سه ضلع این مثلث با چالش‌های محاسبه نشده روبرو خواهند شد! شهریور سال ۹۸ وقتی آمریکایی‌ها سپاه پاسداران را در لیست تروریستی FTO قراردادند واکنش جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان قوی بود که مدتی بعد آمریکا مجبور شد یک بسته معافیت روی میز بگذارد؛ این بار نیز واکنش‌های سخت و نرم ایران علیه اروپا چنان اثری خواهد گذاشت که سرویس اطلاعاتی اروپایی مجبور است ضدانقلاب را زیر پای طرح سیاسی خود ذبح کند. بازی درخشان درگذشته به ما نشان داده هر چه غرب تهدیدها را برای مردم ایران بیشتر کند، فرصت‌های پیش رو بیشتر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار