کد خبر: 1119916
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
مراسم دومین سالگرد شهید فخری زاده در جوار امامزاده صالح بن موسی (ع) و در جوار قبر شهید با حضور خانواده ایشان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری بعداز ظهر امروز برگزار شد.

بعداز ظهر امروز، مراسم دومین سالگرد شهید فخری زاده در جوار امامزاده صالح بن موسی و در جوار قبر شهید با حضور خانواده ایشان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.  

در این مراسم بهروز کمال‌وندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  و سردار شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرمانده‌کل قوا حضور داشتند.

نماینده ‌ولی فقیه در سپاه: به زودی نابودی استکبار را جشن خواهیم گرفت / شهید فخری زاده علم را در خدمت دین در آورد 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ‌ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از ظهر امروز در دومین مراسم سالگرد دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری زاده که در آستان امامزاده صالح و در کنار مزار شهید برگزار شد، اظهار کرد: شهید فخری زاده در کنار قدرت علم و دانش، قدرت ایمان را کسب کرده بود که از این جهت آن شهید والا مقام را می‌توان به عنوان الگویی برای جوانان عزیز کشور معرفی کرد. 

وی با بیان آنکه شهید فخری زاده در کنار علم و دانش هسته‌ای، فرهنگ ایثار و مقاومت را نیز به شاگردان خود انتقال داد، عنوان کرد: شهید نه خود را به استخدام دنیا، بلکه دنیا را به استخدام خود درآورد و عمری مجاهدانه، زاهدانه و در عین حال گمنام زندگی کرد. نماینده ‌ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: شهید فخری زاده علم را در خدمت دین درآورد و در راه کسب علم و تخصص دشمن را بسیار عصبی کرد، تا جایی که دشمن دیگر توانایی تحمل او را نداشت.  

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: استکبار جهانی بداند، ما شیرینی بندگی خدا را چشیده ایم، ما با الگوگیری از فرهنگ امام حسین(ع) و فاطمه زهرا(س) و اهل بیت(ع) در راه خدا جهاد خواهیم کرد و در این راه به عشق و آرزوی شهادت شب را صبح و صبح را شب می کنیم.  

وی در خصوص اقدامات دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی از مقابله با انقلاب اسلامی ایران ناامید شده، به همین خاطر به حرکت‌های کور و ترورهای بزدلانه روی آورده، اما مرگ تدریجی دشمنان فرا رسیده است.  

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان انکه انقلاب اسلامی ۴۳ سال انواع فرازها و فرودها را پشت سر گذاشته است، تاکید کرد: به لطف خدا ما با قدرت علم و قدرت ایمان، عالم را آماده ظهور حضرت حجت(عج) می‌کنیم و به زودی نابودی استکبار را جشن خواهیم گرفت.

 

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار