کد خبر: 1119637
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
 سردار تنگسیری:
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه‌ همیشه در خدمت مردم قرار دارد، گفت:‌ هر جا که مردم آسیب‌دیده از سیل‌، زلزله و شیوع ویروس کرونا و مناطق کم‌برخوردار نیاز داشتند در کنار مردم بوده‌ایم و هستیم.

 سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین بزرگداشت مقام پرستار که در بیمارستان صاحب الزمان(عج) بندرعباس برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار‌ اظهار داشت: آنچه  پیامبر أعظم (ص‌) در خصوص فضائل اخلاقی مثل ایثار ، صبر، حسن خلق ، نیکوکاری و شرح صدر سفارش نموده است ، در وجود حضرت زینب (سلام الله علیها) بعنوان الگوی تمام نمای پرستاران در سراسر عالم است و نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار یک تقارن افتخار انگیز و مدالی گرانبها برای همه جهادگران عرصه سلامت بویژه پرستاران عزیز است.

وی ادامه داد: کلمات و جملات قادر نیستند گوشه‌ای از زحمات مخلصانه پرستاران را ترسیم کنند، با چه واژه‌ ایی می‌توان جهاد و تلاش پرستاران را در درگیری با مریضان دارای بیماری  مزمن ، واگیر  ، مرموز، خطرناک با خطر انداختن جان خود برای نجات انسان‌ها تعریف کرد، کسی که یک انسان را به حیات بر می گرداند و نور امید را در چشمان یک بیمار روشن کند به واقع نجات تمام بشریت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وقتی یک انسان احیا می‌شود طبق آیه شریفه قرآن «وَمَن أَحیاها فَكَأَنَّما أَحیَا النّاسَ جَمیعًا» مثل این است که کل مردم را زنده کرده باشی.  ظرف سه سال گذشته با شیوع ویروس منحوس کرنا ،  هویت و شخصیت پرستاران و پزشکان جلوه خاصی پیدا کرد و تقدیم شهدای سلامت نشان دهنده این حجت است که پرستاران با فداکاری جان خود را برای حفظ سلامت بیماران  تلاش کرده اند.

سردار تنگسیری  با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و پرستاران و پزشکان در دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس سبقت گرفتن برای شهادت را دیده‌ایم و پرستاران و پزشکان همواره از نزدیک در میدان خطر حضور داشتند تا بیماران نجات پیدا کنند که این عظمت ، بزرگی و ایثار را نمی‌شود با زبان  بیان کرد.

وی تاکید کرد: نمی‌توان شدت گذشت و ایثار پرستاران را به زبان آورد، اما همه ما شفا بخش بودن خدمات پرستاران را دیده‌ایم. سهم پرستار و پزشکان در سلامت بیماران بیش از دارو است و درمان فقط دارو نیست،  محبت و تقویت روحیه بیمار  و توجه پزشک و پرستار نقش اساسی را در درمان بیماران ایفا می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، صبر و ایستادگی پرستاران را اعجاز آمیز دانست و افزود: امیدواریم با تلاش برای حل مشکلات شما عزیزان، گوشه‌ای از خدمات شما را جبران کنیم، اگر چه که می‌دانیم شما بدون چشم‌داشت و خالصانه خدمت می‌کنید.

سردار تنگسیری با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی مجموعه بهداری نیروی دریایی سپاه در مواقع بحرانی مثل سیل ، زلزله و شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: ما خادم مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در سطح کشور همیشه در خدمت مردم بوده است، ما هر جا که مردم آسیب دیده از سیل ، زلزله و شیوع ویروس کرونا و مناطق کم برخوردار نیاز داشتند در کنار مردم بوده‌ایم و هستیم و با برپایی بیمارستان های صحرایی و مراکز درمانی سیار، نیاز های بهداشتی و درمانی آنها را با توجه به منابع و ظرفیت های موجود برطرف کرده‌ایم‌.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار