کد خبر: 1118340
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
خبرنگار ورزشی روزنامه هاآرتص چاپ تل آویو که برای پوشش اخبار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این کشور سفر کرده است، جمعه شب نفرت افکار عمومی از رژیم صهیونیستی را در این مسابقات فاش کرد.
عوزی دان خبرنگار اعزامی روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این باره گفت: فریادهای "فلسطین آزاد" را می شنویم و در خیابان‌ های قطر شاهد پرچم های فلسطین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات همچنین شاهدیم که اتباع قطری و دیگر کشورها به خبرنگاران و نیروهای رسانه های اسرائیل فحش می دهند و این واقعیت مسأله [نفرت از اسرائیل] است.

پیش از این اعتراف نیز گروهی از خبرنگاران در جام جهانی و در آغاز گشایش این تورنمت بین المللی جلوی خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در دوحه فریاد "اسرائیلی برو بیرون" سر داده بودند تا بار دیگر تاکید کنند که این رژیم جعلی جایی در بین ملت های عرب و ملل آزاده جهان نداشته باشد.

یکشنبه گذشته و با آغاز جام جهانی فوتبال در قطر، یک فایل ویدئویی در شبکه ها و رسانه های خبری منتشر شد که نشان می داد خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی درحال گزارش مستقیم رویدادها و حواشی جام جهانی جلوی دروبین برای صهیونیست ها است و همزمان شماری از حامیان مردم در اطراف او با در دست داشتن پرچم های فلسطین، فریاد "یلا یلا یلا .. إسرائیلی برا " (یالا یالا یالا ..اسرائیلی برو بیرون) سرمی دهند.

قطر پیش از این و در آگوست گذشته در صفحه "سایت فیفا" که نقشه کشورهایی را نشان می‌داد که می توانند بلیت مسابقات را تهیه کنند، نام جعلی "اسرائیل" را حذف و جای آن سرزمین‌های اشغالی فلسطین را جایگزین کرد.

منبع: ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
دست مریزاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار